Guttefølelse VS Jentefølelse!

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Noen som har en følelse om den lille i magen er en liten gutt eller en liten jente? :)
Noen som drømmer om kjønnet... ? :) Er så spennende!

Har ingen spesiell følelse selv enda, men trooor kanskje mer på gutt enn jente! Men ingen sterk følelse... enda i alle fall :)

Har på følelsen at det blir gutt. Har prøvd ringtesten og den sier både jente og gutt, så ble ikke særlig klokere av den heller;) Men jeg vil vite det på oul hva det blir:)

Jeg har hatt en jentefølelse, men det fikk jeg sist gang også og da ble det gutt :P selv om det hadde vært gøy med en av hvert kjønn regner jeg egentlig med at det blir gutt denne gang også :) hadde blitt VELDIG overraska om det ligger en liten jente inni magen :P

Har drømt at vi fikk ei lita jente som plutselig prata og reiste seg opp. Litt miks mellom mareritt og eventyrdrøm. Har følelsen på at det blir jente, men prøver å ikke tenke noe på det. Blir selvfølgelig glad uansett hva det viser seg å være. :)

Jeg tror det er en liten gutt til. At det skal være jente har vel nesten ikke vært i tankene i det hele tatt.
Ringtesten viste jo ingenting på meg, den gikk i halvsirkelfram og tilbake - akkurat som om den ristet på hodet ;)

Jeg har en gutt fra før, og det svangerskapet gikk knirkefritt fra første stund! Nå mistenker jeg jente, lagt på meg på hoftene, er superkvalm og trøtt. Meeen uansett hva det blir så er det supert:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har veldig guttefølelse :)

Jeg håper på ei jente siden jeg har to gutter, men er egentlig sikker på at jeg får en gutt til - blir nok guttemamma jeg :)

Jeg å min side av familien trur det er gutt, mens samboer aner ikke. Flere venniner trur det er jente. Er akkurat det samme for meg så lenge alt er bra!:) men blir mer sjokkert om det er jente enn gutt:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har siden før jeg ble gravid forestilt meg at vi kom til å få gutt. Vi har guttenavn så og si klart og sambo snakker allerede om å trene fotball med "lillegutten". Men i de siste ukene har jeg hatt en følelse av at det er jente. Og min mor er overbevist om at det er jente vi får. Blir spennende å se på ultralyd rett før jul :)

Har jente og gutt. Symptomene jeg har er de samme jeg hadde med gutten, så jeg er sikker på gutt denne gangen. (Samtidig trodde jeg det var jente med gutten, og gutt med jenta, så tror ikke jeg skal stole helt på magefølelsen heller ;) )

Back
Topp