Haha, for en liten ramp <3 du får jo tatt julevasken daJepp, e litt kliss ;-p Igår tok han for seg meg, golvet, oppover alle 4 skuffene, disken og veggen. Så forsett dette blir badet snart vaska ned :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, for en liten ramp <3 du får jo tatt julevasken daJepp, e litt kliss ;-p Igår tok han for seg meg, golvet, oppover alle 4 skuffene, disken og veggen. Så forsett dette blir badet snart vaska ned :-D
Hihi, ja, her blir badet istedenfor kjøkkenet vaska ned til jul ;-pHaha, for en liten ramp <3 du får jo tatt julevasken da![]()
Hihi, ja, her blir badet istedenfor kjøkkenet vaska ned til jul ;-p
Slutta med det etter er par uker her![]()
Hahaha, stakkar liten <3Min slutta også å tisse på meg. Istedet tisset han rett opp og på sitt eget ansikt :/så tipset her - som alle allerede vet - han bør sikte nedover...
Han hatt en sånn episode her og! Men her er det veldig random hvor det havner..Min slutta også å tisse på meg. Istedet tisset han rett opp og på sitt eget ansikt :/så tipset her - som alle allerede vet - han bør sikte nedover...