Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiai, det var hakket verre enn en skvett tissEit tips er å legge klut over.
Ellers er vi veldig "plaga" med sprut bæsj. Altså ikkje litt, men gjerne frå topp til på pappaen eller golvet-kommode-veggen ect. Nåken som har tips for det?!
Skal prøve å åpne bleien og venteJeg åpner bleien og venter litt før jeg tar den av, har alltid klar den nye så det går fort. Ellers legger jeg en klut over![]()
Henta fram gaskluter og har de liggende klareStore gasbleier/gulpekluter holder seg bedre på plass enn vaskekluter. Plutselig kald luft, kalde hender eller kald vaskekluter får dem til å tisse mer.
Jeg har lest om "pee pee tee pee," men aldri prøve det.
Det trikset skal jeg huske hvis han begynner å bæsje ogsåVi legger klut over. Men bæsjeproblemet hadde vi, fram til mannen fant ut at vi kunne lure han. Han bæsjet nesten alltid når han blir lagt på stellebordet, og særlig hvis vi lurer han med å legge ny bleie under den gamle...pleier la han ligge i ca 5 min før vi tar av bleia, har ikke hatt noen tisse eller bæsjeuhell etter at vi begynte med bleieluring og å gi han tid...![]()
Hehe, er jo komisk å se på daHehe. Vi er begynt å merke dette problemet. Men siden han bare er en ule gammel lever vi enda i innebobla vår og har god tid. Foreløpig holder vi bare på å le oss ihjel når han tisser oss ned, men tipper det ikke er like gøy når hverdagen innhenter oss. Ja, store gulpekluter er bedre enn vaskeklut. Bleieluring høres lurt ut, det burde vært et etablert begrepskal testes!
Jepp, e litt kliss ;-p Igår tok han for seg meg, golvet, oppover alle 4 skuffene, disken og veggen. Så forsett dette blir badet snart vaska ned :-DAiai, det var hakket verre enn en skvett tissstakkar pappa
![]()