Guttebaby eller jentebaby?!?

*dytter*
 
Jeg har absolutt ingen anelse enda....!!!! Har ting som minner om begge graviditene mine fra før, og jeg har en gutt og jente. Skal på ul om 11 dager, håper å få svar da
 
Jeg har absolutt ingen anelse enda....!!!! Har ting som minner om begge graviditene mine fra før, og jeg har en gutt og jente. Skal på ul om 11 dager, håper å få svar da
Bare skriv en av de. Poenget er at vi skal skrive hva vi har fllelsen av, og når svaret komner, så redigerer vi. Se andre post i denne tråden. :)
Tror det blir jente
Tror det blir gutt
:)
 
Veldig usikker, men jo mer jeg tenker på det, dess mer blir følelsen på gutt :)

Er ei jente gitt <3
 
Last edited:
Tror litt på gutt denne gangen...
Har to jenter fra før!
 
Jeg tror jente (og han tror gutt).. Så blir spennende ;)
 
Har en gutt fra før, helt annerledes svangerskap hittil, så tror det er ei jente

EDIT: oul sier mest sannsynlig jente ♥
 
Last edited:
tror det blir gutt siden graviditen er mest lik når jeg fikk gutt, gyn på tidlig ul trodde også det :p
 
Jeg tror gutt mens mannen i huset tror jente... Skal på ultralyd kl 10.30, HÅPER å få svar da!!❤️
 
Tror gutt.

Magefølelsen sier gutt, men jordmor sa mandag at det kunne se ut som jente... fortsatt guttefølelse (sikkert for 2 gutter fra før) så blir spennende på OUL :)
 
Vingla mye i begynnelsen og gikk fra gutt til helt blank. Vi har gutt fra før. Nå føles det som jente. Jeg tenker jente og sier ubevisst hun. sist fikk vi ikke vite noe før i uke 30 tross mange ul. Håper vi får vite det tidlig denne gang. Så spent :smiley-bounce015:Heartblue:Heartpink
 
Back
Topp