Så de tok opp på god morgen norge her i uken gutte og jente farger - at gutter gikk i blått og jenter i rosa. Hva synes dere? Må ærlig innrømme at jeg kler gutten min mest i blått, grønt, brunt og andre "gutte farger".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så også etter kjønnsnøytrale farger under svangerskapet men var søren meg ikke lett da det som var ofte var hvitt :-/. Veldig upraktisk;-)Kler han ikke i rosa nei, men blir ofte noe blått, ikke for jeg vil absolutt ha blått men jammen ikke lett å finne nøytrale farger.... Viste ikke kjønnet da jeg var gravid og måtte kjøpe kjønnsnøytralt og det var ikke spes lett skal jeg si.... Hvit er jo fint men fy så upraktisk på baby må jo skifte konstant da....
Jeg så også etter kjønnsnøytrale farger under svangerskapet men var søren meg ikke lett da det som var ofte var hvitt :-/. Veldig upraktisk;-)
Enig der. Har ikke kledd mini i rosa her men når han blir eldre (er 8 måneder) og hvis han vil ha ett rosa slips f.eks skal jeg ikke nekte hanGodt å høre det ikke bare var megja fint med litt lyseblått og lyserosa men er jo så mange andre fine farger også
![]()