Gutte navn

Deez

Glad i forumet
Jeg har en liten gutt i magen, og tiden for å gi han navn nermer seg raskt. Tiden går jammen fort.
Michalen er navnet jeg har tenkt meg fram til, til nå. Men jeg vil gjerne at han skal ha et mellom navn også. Men ikke Michael Andrè. Det er så mange som har André som mellom navn. Så spørsmålet mitt er da som følger: Er det noen her som har forrslag til fine mellomnavn som passer med Michael?

Michael Elias! [:D]

Hehe, har ikke så god fantasi jeg heller. Har tenkt på Michale Kristoffer. Men da blir han å hete Michael Kristoffer Karlsen Jensen. Haha, det blir jo veldi langt?

Godt forrslag egentli. Men er ikke Elias en båt i en barneserie? 

ORIGINAL: Deez

Hehe, har ikke så god fantasi jeg heller. Har tenkt på Michale Kristoffer. Men da blir han å hete Michael Kristoffer Karlsen Jensen. Haha, det blir jo veldi langt?

Da ville jeg absolutt droppet mellomnavn!

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Hehe, ja. Det er kanskje like greit da.

Jeg synes hvertfall det [:D]
Så opptatt som folk er av navn, kommer vel unger snart til å ende opp med tre-fire fornavn og alle etternavnene til foreldrene som har to hver. Hehe [:D]

Kan være fint med dobbeltnavn, så lenge det kun er et etternavn. Må begge etternavnene være med? [:)] Utrolig tungvindt når det er to -sen etternavn også.

Jeg synes hvertfall det [:D]
Så opptatt som folk er av navn, kommer vel unger snart til å ende opp med tre-fire fornavn og alle etternavnene til foreldrene som har to hver. Hehe [:D]

Kan være fint med dobbeltnavn, så lenge det kun er et etternavn. Må begge etternavnene være med? [:)] Utrolig tungvindt når det er to -sen etternavn også.
Hehe, ja du har jo forsåvidt rett i det. Men jeg synes det er litt vikti at lille gutt har navnet mitt også. Jeg vet ikke om jeg å min samboer noen gang kommer til å gifte oss, derfor syns jeg det er vikri at barnet også har etternavnet til mammaen sin.

Back
Topp