Gutte navn

Linn2010

Flørter med forumet
Hei på dere! [:)] Har kikka litt på Guttenavn, men er så mange " vanlige ".
Her er mine forslag, hva synes dere? Kom gjerne med flere forslag [:D]

Men mange av de navnene eg liker er jo opptatt, så eg vet ikke hva eg skal gjøre, hehe[;)]

Amund - Kjæresten min liker ikke
Simen/Simon - Heter kjæresten til venninnen min
Jonas
Lukas - Tant ungen min heter Loke
Elias
Markus
Leo - Kjæresten min liker ikke
Milo - Heter babyen til kjæresten min sin kompis!!! Dette navnet liker eg egentli BEST <3
Emilian - Venninna mi sin jente heter Emilie...

Emilian synes jeg var knallfint! Ganske uvanlig (tror ikke eg har hørt det før), og veldig pent. Vi tenker mye på Julian som mulig navn, det er jo litt i samme gata.. Maximillian liker jeg også, selv om mange synes det er vel pompøst. Ellers synes jeg Markus og Elias er fine navn. Man må jo gjerne se an den lille som kommer også.. Det kan jo hende han er mer en Markus enn en Elias[;)]

Ellers tror ikke du skal tenke så mye på at navnene er opptatt, det er jo navnet til dere lille som betyr noe og som dere skal forholde dere til[:)]

emilian er nydelige[;)] Milo er et vaskemiddel og tøymykner[;)]

jeg har jo en Ådne fra før så jeg vil jo ha noe i den sjangeren.. og bortsett fra amund så så det ikke ut som vi var i samme sjanger.

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Eskild
Evert
Amund
(liker egentlig Aune også men stakkaren skal slippe å bli assosiert med aune sand)
Olai
Iver

Jeg eeeeelsker Amund , men har samme problemet med kjæresten

Også Markus !

Synes de andre var fine og , men liker det best når jeg ikke kommer på noen i barnhegaen som heter det :)

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

om jeg får gutt skal han hete william eller alexander[:)]

ORIGINAL: TauZa

jeg har jo en Ådne fra før så jeg vil jo ha noe i den sjangeren.. og bortsett fra amund så så det ikke ut som vi var i samme sjanger.

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid
Evert
Amund
(liker egentlig Aune også men stakkaren skal slippe å bli assosiert med aune sand)
Olai
Iver

Vi er veldig i samme sjanger !

Dattern vår heter Sigrid og vi har smakt litt på Askil eller Askel. Broren min heter Eskil, så det er litt etter han

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid
Evert
Amund
Olai
Iver

olai er så søtt[:D]

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid
Evert
Amund
Olai
Iver

Dattern vår heter Sigrid og vi har smakt litt på Askil eller Askel. Broren min heter Eskil, så det er litt etter han

Aksel?

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid
Evert
Amund
Olai
Iver

Liker sigrid kjempegodt og mange av di andre sig navna men vi har så mange av de i slekta at jeg føler de er oppbrukt.

Sigrid - tante
Sigrun- søskenbarn
Sigurd- søskenbarn
Sigmund- tremenning til mine barn

mamman til Sigmund heter Liv Signe

[8D][:D]Hehehe! Men d e jo så søtt synes eg! hihi

Nei sannt, eg må jo ha navnet som eg føler passer! Kan jo vær d e en heelt annen gutt en d vi tror ;) Så blir nok ikke bestemmt før gutten er født :) Men kjekt med alternativer! [:D]
ORIGINAL: Lykke79

Emilian synes jeg var knallfint! Ganske uvanlig (tror ikke eg har hørt det før), og veldig pent. Vi tenker mye på Julian som mulig navn, det er jo litt i samme gata.. Maximillian liker jeg også, selv om mange synes det er vel pompøst. Ellers synes jeg Markus og Elias er fine navn. Man må jo gjerne se an den lille som kommer også.. Det kan jo hende han er mer en Markus enn en Elias[;)]

Ellers tror ikke du skal tenke så mye på at navnene er opptatt, det er jo navnet til dere lille som betyr noe og som dere skal forholde dere til[:)]

milo milo du vet jo hvem han er, den lille snille kaninen..

på barnetv altså.

Ådne heter Tantungen min [:D] søtt navn :) Amund e fint synes eg, men gubben e sta :P hehe

Va mange fine navn du hadde foreslått, men eg e litt kresen.. Eg e ikke heelt fornøyd med alle de navnene eg har sagt sjøl, men di er dei eg likte best til nå! jaja.. Har 5 mnd ca igjen dåå[8D][;)]

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid Eskild
Evert
Amund
Olai
Iver

Emilian er kjempe fint!
Liker Viljar jeg, Theodor, Tobias, Mattias, Leo, Theo.
Vi driver også og lufter navn, siden vi ikke vet hva vi får så må vi jo lufte både jente og guttenavn[:D]

ORIGINAL: Linn2010

Men mange av de navnene eg liker er jo opptatt, så eg vet ikke hva eg skal gjøre, hehe[;)]

Jonas
Elias
Markus
Milo - Heter babyen til kjæresten min sin kompis!!! Dette navnet liker eg egentli BEST <3

Amund er ikke min smak, litt for gammeldags liksom.. [:)]
Simen er fint, helt til man sier det på engelsk og vet hva det betyr.. hehe!
Lukas, Elias, Jonas og Markus er jo ganske vanlige navn, og en kan komme i bhg/skolen med ørten andre som heter det..

Leo og Milo liker jeg godt![:)]

Emilian synes jeg er for feminint fil og være guttenavn, sorry..[:)]

Kan f.eks dele min navneliste med deg, ikke sikkert vi har samme smak, men..

Patrick (Heter gutten min..)
Jesper
Niklas
Pontus
Liam
Filip

[:)]

Jeg liker:

Heine
Njål
Aslak
Askild
Esklid
Evert
Amund
Olai
Iver

olai er så søtt[:D]

hva me Nikolai?

ORIGINAL: [Malin]

ORIGINAL: Linn2010

Jonas
Elias
Markus

Amund er ikke min smak, litt for gammeldags liksom.. [:)]
Simen er fint, helt til man sier det på engelsk og vet hva det betyr.. hehe!
Lukas, Elias, Jonas og Markus er jo ganske vanlige navn, og en kan komme i bhg/skolen med ørten andre som heter det..

Leo og Milo liker jeg godt![:)]

Emilian synes jeg er for feminint fil og være guttenavn, sorry..[:)]

Kan f.eks dele min navneliste med deg, ikke sikkert vi har samme smak, men..

Patrick (Heter gutten min..)
Jesper
Niklas
Pontus
Liam
Filip

[:)]

Pontus?? Høres ut som katta vår som heter Pondus..[;)]

Emilian er kjempe fint[:D]

Jeg liker:

Nathaniel
Isak
Lukas
Elias
Elijah
Noah
Oliver
Tobias
Theo
får jeg gutt håper jeg sambo er enig i et av navnene hehehe[:D]

Emilian e ett kjempe fint navn[:D] skal bruke det selv hvis vi får gutt Emilian August blir det da[:D]
Ville godt for Emilian eg[;)][:D]

Back
Topp