Gutta's regler!

tullmusa

Forumet er livet
Heisann jenter!
SE hva jeg kom over på internett! Makan altså!! Hehe! Mye til ettertanke egentlig, men mye IRRITERENDE!!! [:D][:D]

Guttas regler; Bør henges opp i alle hjem og alle damer bør virkelig innrette seg etter disse...:

1. Toalettsetet kan beveges! Du er stor jente nå; er det oppe, legg det ned!
Jeg trenger det oppe, du trenger det nede. Klager jeg når du lar det ligge nede?

2. Kom med et problem kun hvis du vil ha hjelp til å løse det. Det er hva vi gjør. Sympati har du venninner til.

3. En hodepine som varer 17 måneder er et problem. Gå til legen!

4. Alt vi sa for 6 måneder siden er utilgjengelig i en krangel. Faktisk blir
alle våre kommentarer annullert og ugyldige etter 7 dager!

5. Hvis du ikke vil kle deg som en undertøysmodell, ikke forvent at jeg
skal oppføre meg som en såpeoperastjerne!

6. Shopping er IKKE en sport. Og NEI - vi vil ALDRI se det som en sport.

7. Gråting er utpressing!

8. Spør om det du vil ha. La meg være helt klar på dette: Subtile hint virker ikke!
Tydelige hint virker ikke! Innlysende hint virker ikke! Si hva du vil!

9. Ja og Nei er helt akseptable svar på nesten alle spørsmål.

10. Hvis du tror du er feit, er du sannsynligvis det. Ikke spør meg!

11. Hvis noe jeg sa kan tolkes på to måter, og den ene måten gjør deg lei
deg eller sint, mente jeg det på den andre måten.

12. Du kan enten be meg gjøre noe, eller fortelle meg hvordan du vil ha det
gjort. Ikke begge deler! Hvis du allerede vet best hvordan det skal gjøres
- Gjør det selv!

13. Columbus spurte ikke om veien, og det gjør ikke jeg heller!

14. ALLE menn ser i 16 farger, som Windows standardoppsett. Fersken, for
eksempel, er en frukt - ikke en farge. Gresskar er også en frukt.
Jeg aner ikke hva oker er.....!

15. Hvis det klør, vil det bli klødd. Vi gjør sånt.

16. Hvis jeg spør hva som er galt, og du sier "ingenting", vil jeg oppføre
meg som om ingenting er galt. Jeg vet du lyver, men det er bare ikke verdt bryet....

17. Hvis du spør et spørsmål du ikke vil ha svar på, forvent et svar du ikke vil høre!

18. Skal vi noe sted, er absolutt hva som helst du har på deg fint. Seriøst!

19. Ikke spør hva jeg tenker på med mindre du er forberedt på å diskutere
tema som breakdown, soneforsvar eller pupper!

20. Du har nok klær.

21. Takk for at du leste dette. Jada, jeg vet - jeg må sove på sofaen i kveld...
Men visste du at menn ikke syns det er noe problem? ..det er som en campingtur...

[&:][:D][&:][:D][&:]

Ja, samboeren min kunne prøvd seg på bare en av de der.. Å han ville IKKE havnet på sofaen!

Hehe! Ja, hva ville det blitt da? Skikkelig campingtur oppe i kalde nord??[;)]

Han ville ikke kommet innfor disse fire veggene iallefall.. Me mindre han kom med 21 VELDIG gode unnskyldninger..

Hihi! Ja, jeg skulle egentlig likt å konfrontrert gubben med disse påstandene! [8D]

Hehe.. Jeg vet heldigvis at min ikke er sånn! Det håper jeg nå at du også gjør da[8D]

Ja, men det kunne jo vært morsomt å høre hva han sier til alt dette![:D]

hehe...det verste av alt er jo at det til tider stemmer,mannfolk er ganske enkle sånn.
men det som forundrer meg da er hvorfor vi er lagt så innvikla[:D]

Ja, helt enig!! Hva om vi kunne hatt en verden hvor det ikke fantes klær og alle spørsmål kunne besvares med ja eller nei.. Hmmm...[:-]

Hahahaha... så fabelaktig bra!
Sikkert helt sant også, eller det er jo faktisk det [:)]

Men typen kunne bare prøvd seg på å lagt fram noen slike regler, da hadde han heller havna i hundehuset over natten [:)]
hehe...

DENNE SYNES JEG VAR DRITBRA![:)]DEN FORKLARER EN HEL DEL, SYNES JEG[:)] DETTE VISER JO AT MENN ER ENKLE SJELER

Ja tenk at enkelte mannfolk virkelig kan måle seg opp til disse påstandene!! Nå setter jeg iallefall virkelig pris på kjæresten min!! [;)]

Hehe! [:D]

Når det gjelder skapdører og skuffer så skal jeg ikke legge meg så mye i det.. Her i huset må jeg nok (desverre) innrømme at jeg er rotekoppen, og han har støv på hjernen! [&:] Var 1000 ganger værre før jeg møtte han! Når det ikke var mere benkplass på kjøkkenet var det på tide å vake kopper eller sette dem i maskinen.

Han har heldigvis hatt god innflytelse på meg sånn sett, og jeg har heldigvis hatt litt innflytelse på han. Liker det ikke når det er overryddig og så rent og sterilt som på en operasjonssal! Må ha litt "kose-kaniner" i hjørnene! Hehe![:D]

mykje sant i dei påstandene..og min mann leste dei, og meiner han kjenner seg igjen i samtlige av dei påstandene..hmm..veit ikkje heilt kva eg syntes om det akkurat men..ja menn er enkle..

Kjente han seg igjen i SAMTLIGE???? Åååhh!! Jeg vet om en som ville blitt arg ja!![:@][>:]
HEhe!

hehe, men han seier det er forskjell på å kjenne det igjen, og leve opp til dei reglene..han ville ikkje levd opp til alle reglene men..
tror min mann er litt enkel idag, og litt irriterende..
veit ikkje heilt kva det er men..

Skikkelig bra[:D]
Samboeren min sier imidlertid at vi må ha et skapmonster her hjemme....
for ALLE dører og skap der han har vært, er det noen annen enn ham selv
som har glemt å lukke....hihi[:D]Mannfolk[:)]
Men dem er gode å da....[;)]

KVIFOR BLIR ME LAGET SÅ FORSKJELLIGE[:@] KAN VIRKE SOM OM NOKEN SITTER " DER OPPE" OG LIKER Å LAGE KRANGLER OG F...SKAP...MELLOM FOLK PÅ JORDA..
HEHE[:D] MEN SYNTES DEI REGLENE VAR MORSOMME OG DÅ.
ME ER NOK LITT STORFORLANGENDE TIL TIDER TROR EG...GLEMMER OFTE AT ME ER UTSTYRT MED LITT MEIR TANKEGANG ENN MENN[;)][;)][;)]

Hehe![:D] Ja, er mulig vi er storforlangende, og fisker kanskje litt etter komplimanger.. Men det er jo bare fordi vi vil høre litt oftere at vi er vakre, tynne, flinke, søte og at vi trenger mer klær!! Åhh! Det blir en vakker dag den dagen han ber meg gå ut å shoppe litt fordi jeg trenger mer klær.. *drømmer*[:)][;)]

hehehehe[:D]

Back
Topp