Gutt

anetteee84

Flørter med forumet
Hei. 
Har vært på ultralyd i dag og vi venter en gutt til :) Har fra før en gutt på 2 år. 
termin er 21 juni. 
Forslag til guttenavn som passer med lucas ? 

Gratulere med en gut til :) Jeg har ei jenter fra før og håper på en gutt denne gangen,selv om det enkleste hadde vært ei jente da men..
Jeg syntes Sebastian,Oliver eller Marcus passer til Lucas

Syns Chrisander er fint også :) 
vanskelig, jentenavn er litt lettere syns jeg :P 

Jonas ;o)

Bibelske navn kanskje.. Isak syns jeg er helt bedårende..

Er elendig på navn, så der må jeg nok melde pass. Men ville bare gratulere med nok en liten gutt! Det blir nok stas for den kommende storebror :)

Grattis med gutt!
Jeg har dessverre ingen forslag til navn, og sliter maks med å finne guttenavn dersom det skulle være det her.
Men kanskje Lucas og Liam?

Gratulerer :) Syns Leon, Leander, Linus, Emil, theodor, Matheo er noen fine navn. Er så mange :)

Gratulerer:)
Lucas og Leander må jo passe perfekt:)

Takk for forslag :) 
Ja blir stas å få en lillebror :) 

Gratulerer, så koselig med en gutt til:) Har en selv på 16 mnd, og tror jeg får en til...Blir nok mere kompiser enn med en jente, pluss at alt av utstyr kan brukes:) Praktisk!

Min heter Liam; så jeg stemmer for Liam og Lucas:)

Ja er jo greit med 2 av samme kjønn, de får nok masse glede av hverandre :) Og ikke minst veldig praktisk. Har jo det meste :) 
Liam er fint navn :) 

Gratulerer :)

Lucas og.....

Oscar
Marcus
Casper
Caspar
Leon
Liam
Leander

f.eks :)

eg he enn gutt så e 17 mnd hette marcus, viss d e ein gutt inne i magen nå sga dn hetta lucas :)

Augbaby2010 skrev:
eg he enn gutt så e 17 mnd hette marcus, viss d e ein gutt inne i magen nå sga dn hetta lucas :)

Syns Marcus er et kjempe fint navn :) 
Sist så stod det mellom lucas og marcus.

Back
Topp