Gutt vs jente

tipp

Forumet er livet
Jeg har 2 jenter fra før, og venter en liten en i oktober. Men det jeg lurer på er om det er samme symtomer om man da skulle vente 1 jente til.

Med nr 1 og 2 så hadde jeg litt kvalme i 2 uker. Ømme pupper og masse luft i magen. Med nr 2 hadde jeg og litt bækken løsning på slutten.

Nå med nr 3 så har jeg bare masse masse luft i magen og ømme pupper. Vil det da si at det kommer en til jente.

Hvilken erfaring har der på det

Jeg har 2 gutter og 1 jente. hadde helt like svangerskap[:)] Ingen kvalme eller oppkast bare ømme pupper. så jeg tror det ikke har noe og si jeg[:)] 

en av hver, og veldig ulike svangerskap. med jenten var alt helt topp, og med gutten var jeg veldig dårlig, trøtt og bekkenløsning.

Jeg får en av hver, og de har vært ganske ulike...Men vet ikke om det har noe å si.[:)] 

Jeg var mye lengre kvalm med jenta, ca til uke 18, og hadde veldig ømme pupper i førsten. Fikk halsebrann på slutten. La på meg kun 8kg[:)]

Med gutten nå gav kvalmen seg i uke 10[:)]Blir bare kvalm om jeg ikke spiser...sulten hele tiden jeg! Så jeg spiser mer nå enn sist[8D] Har lagt på meg 3kg alt...
Ikke ømme pupper i førsten i det hele tatt. Har fått halsebrann veldig tidlig denne gangen da, det er noe dritt[:'(]. Men føles litt lettere ut denne gangen.[:)]

ORIGINAL: moskata

Jeg har 2 gutter og 1 jente. hadde helt like svangerskap[:)] Ingen kvalme eller oppkast bare ømme pupper. så jeg tror det ikke har noe og si jeg[:)] 

Det hørtes veldig bra ut[:)]Må bare få legge til at du har utrolige nydelige barn. [:)]

ORIGINAL: tipp

Det hørtes veldig bra ut[:)]Må bare få legge til at du har utrolige nydelige barn. [:)]
Tusen takk,så koselig og høre[:)] lykke til,kanskje det er gutt denne gangen??[;)][:D][:D]

Jeg har hatt 3 ganske så like svangerskap, ingen tydelige tegn som har forandret seg veldig på noen  måte, og jeg har 2 jenter og 1 gutt.

Tusen takk,så koselig og høre[:)] lykke til,kanskje det er gutt denne gangen??[;)][:D][:D]

Bare hyggelig[:)] Ja, hadde vært så koselig en med liten gutt[:)] Sambo kommer til å falle av stolen hvis de sier gutt på ul[:D]

ORIGINAL: Undercover Minisatan

Jeg har hatt 3 ganske så like svangerskap, ingen tydelige tegn som har forandret seg veldig på noen  måte, og jeg har 2 jenter og 1 gutt.

Så flott[:)]Liker sånne svar[:D]

ORIGINAL: ~Ahiru~

Jeg får en av hver, og de har vært ganske ulike...Men vet ikke om det har noe å si.[:)] 

Jeg var mye lengre kvalm med jenta, ca til uke 18, og hadde veldig ømme pupper i førsten. Fikk halsebrann på slutten. La på meg kun 8kg[:)]

Med gutten nå gav kvalmen seg i uke 10[:)]Blir bare kvalm om jeg ikke spiser...sulten hele tiden jeg! Så jeg spiser mer nå enn sist[8D] Har lagt på meg 3kg alt...
Ikke ømme pupper i førsten i det hele tatt. Har fått halsebrann veldig tidlig denne gangen da, det er noe dritt[:'(]. Men føles litt lettere ut denne gangen.[:)]

Nei, tror egentlig ikke det har så mye å si,men mangen sier at de har hatt forskjellig sv.skap med forkjellige kjønn. Så dette blir en liten "test" og[:D]

Den nr 1 la jeg på meg 8kg.Nr 2 5kg. Og nå har jeg vel passert 3 eller 4. Og er sulten hele tiden. Det var jeg ikke med de 2 første.Skal bli spennende[:D]

Bare hyggelig[:)] Ja, hadde vært så koselig en med liten gutt[:)] Sambo kommer til å falle av stolen hvis de sier gutt på ul[:D]
spennende!! må du holde oss oppdatert[;)][:D][:D] men jeg stoler mer på den "magefølelsen" jeg da,har tippet riktig hver gang jeg[;)][;)]hva sier " magefølelsen" din da?[:D]

Har en av hver og var helt like...Samme kvalmen og lave blodtrykk gjennom hele..[:)]

Jeg har 1 gutt og 2 jenter - Helt forskjellige svangerskap da jeg gikk med gutten i forhold til med jentene (mye mye dårligere[:'(]).

spennende!! må du holde oss oppdatert[;)][:D][:D] men jeg stoler mer på den "magefølelsen" jeg da,har tippet riktig hver gang jeg[;)][;)]hva sier " magefølelsen" din da?[:D]

Skal gjøre det. Er vel rundt 6 uker til ul ennå. Magefølelsen sier jente. Men med nr 2 sa magefølelsen gutt,men det visst en jente det og[:D]

Har en jente fra før,da var jeg kjempekvalm,denne gangen er jeg ikke kval i det hele tatt,men vet ikke hva det blir ennå.......får vite til uken[:)]

Back
Topp