Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi vil veldig gjerne vite og klarer nesten ikke vente til oul Syns det er veldig praktisk i forhold til innkjøp og planlegging Har en veldig jentefølelse, så blir spennende å se
Når vi begynte å snakke om at vi ville ha et felles barn, ble vi enige om å ikke vite kjønn.
Men nå som det er en liten spire, vil jeg vite.
Siden det blir siste barnet, vil jeg ha alt klart til h@n kommer til verden og i riktige farger
Så blir nok til at vi vil vite
Klarer ikke vente. Fikk vite det på UL i uke 15 forrige gang, og tenkte å bestille UL på samme tid denne gangen også. Tror det er ei jente til, spennende å se og trenger å vite kjønn for at graviditeten skal bli mer virkelig.
Vil vite. Er så gøy å finne navn og velge mellom og forberede utstyr og klær før babyen kommer. Og denne gangen blir det ekstra viktig føler jeg. Mistet en liten gutt i uke 19 bare for noen mndr siden, og derfor er det ekstra følsomt, men det har jo ikke noe betydning for oss om det blir gutt eller jente, men det blir emosjonelt uansett.