Gutt/jente?

Lunah83.

Elsker forumet
Noen som synes dette er en typisk gutte- eller jentemage?

Vi fikk jo høre at vi venter en gutt, så det er jeg innstilt på. Men har hørt så mange tilfeller hvor en har sagt at det blir gutt, så kommer det ei jente!!! Vi hører jo mest om de som får høre at det blir jente, så blir det gutt!

Og mange har delte meninger ang. magen min. Hehe! Men jeg tror nok det blir en gutt da, det blir jo helt feil hvis ikke! [:D] Tenk bare på alle gutteklærne jeg har. Hehe!

Hva mener dere?

hmm.. har du ett bilde forfra?Alle soom ser magen min sier: "ja, der kommer det nok ei lita jente ja".. Men UL sier gutt. Og det sier også klesskapet/skuffene til lille...

Så fin mage du har lunah83! [:)]

Vanskelig å si egentlig, men jeg syns det ligner på en guttemage!

ORIGINAL: badekar

enig!![;)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: badekar

enig!![;)]

tror nok jeg er enig jeg oxo der[:)]

Det høres bra ut! Nå er vi jo så innstilt på å få en liten gutt vet dere!
Drømte forresten for ca 2 uker siden at jeg fødte ei lita jente, men da ble jeg bare forvirret og visste ikke hva jeg skulle gjøre! Jeg kunne jo ikke ha med meg ei jente hjem liksom, jeg som venter en gutt! Hehe! Merkelig hvor mye rart en drømmer for tiden!

Drømte sikkert det der fordi jeg hadde lest at Mia Hundvin fikk jente da de trodde det skulle bli en gutt!

Kan legge ut magebilde forfra i morgen [:D]

syns det var litt vanskelig å "tyde" på det bildet, venter til du har lagt ut et annet..[;)] en av delene blir det uansett, hihi... har noen noen formeninger om hva dette kan bli da?? 

her er forfra....ser helt vilt ut men hihi

Ser ut som jentemage den magen din lenis..

Men jeg tror egentlig ikke at kjønnet bestemmer mageformen, det som avgjør er vel mer hvordan babyen ligger der inne[;)]

ORIGINAL: lenis

syns det var litt vanskelig å "tyde" på det bildet, venter til du har lagt ut et annet..[;)] en av delene blir det uansett, hihi... har noen noen formeninger om hva dette kan bli da?? 

Hihi! Jeg er i hvert fall dårlig på å tyde magene!

Lunah83 - magen din synes jeg var vanskelig å si noe om- har du bilde forfra også?[8|]

Enig med Fiorellina
ORIGINAL: ~Fiorellina~

Men jeg tror egentlig ikke at kjønnet bestemmer mageformen, det som avgjør er vel mer hvordan babyen ligger der inne[;)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Jeg bærer på en jente nå, og gutt sist. Begge sittende på rumpa (Håvard rakk jo heller aldri å snu seg...), men mageformen min er helt annerledes nå[:)] 
men Lunah83, jeg synes du har en guttemage[:D]

Jeg syns fortsatt du har guttemagen jeg altså[;)]

Lenis: Jeg tror det skjuler seg en liten jente inni magen din! [8D]

hihi moro[:D] nysgjerrigheten tar snart overhånd....men skal på ny UL til mandag, da skal jeg ni-kikke etter kjønnet..hehe sambo vil ikke vite det..

Syns Lunas mage ser ut som en guttemage og Lenis sin mage ser ut som en jentemage [:D]

Back
Topp