gutt/jente rom!

LadyOnHeels

Elsker forumet
min sønn på to og min (kommende) datter må dele rom i noen få år før vi flytter, men så lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre det!

lage halve rommet til et gutte rom og halve til et jente rom eller bare laget et rom med forskjellige farger så det ikke blir noe skille? eller bare ha et hvitt rom? 

gutten min blir vel nærmere 3år når jenten flytter inn :) 

Har sedd et rom der halve romme hadde rosa farger og halve romme blått.. det ble veldig fint:) Men det blir sikkert åsså veldig fint å blande gutte/jente farga :)

jeg ser liksom for meg hvite vegger med unntak av en vegg som har fargede striper (tapet) type: hvit, grønn, rosa, blå, gul o.l. da blir jo rommet veldig lekent og kjønnsnøytralt. 

LadyOnHeels skrev:
jeg ser liksom for meg hvite vegger med unntak av en vegg som har fargede striper (tapet) type: hvit, grønn, rosa, blå, gul o.l. da blir jo rommet veldig lekent og kjønnsnøytralt. 

Det er ei som har bilde av sine 4 (?) barn i signaturen som sitter i "trappetrinn" med en nydelig tapet bak. Husker ikke hva hun kaller seg, men hold øynene åpne! Den er utrolig fin og passer til både gutt og jente :)

ja stemmer det, noe slikt er jeg ute etter så må se om ikke jeg finner ut hva hun heter :)

Back
Topp