Bkno3102692
Andre møte med forumet
Hatt en følelse på jente hele tiden og i går fikk vi bekreftet det på ordinær ultralyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk beskjed av jordmoren på oul at dersom det kom ut en gutt måtte vi komme til henne og gi beskjed for da måtte hun finne seg en ny jobbForeløpig ganske skjev fordeling av gutt og jente her inne… spent på å se om noen som har fått opplyst de venter jente ender opp med en gutt i stedet.
Jøss, det er jo akkurat som meg! Fikk vite jente i uke 13, og hun sjekket nøye! Ettersom jeg har tre gutter fra før. Men ordinær UL i går viste nok en penis mellom beina gittGutt....på OUL....var jente i uke 13, så vi ble litt overrasket...
Dem såg jente i uke 12 og 18, men gutt i uke 20, så nå kommer gutt nr4
Jeg trodde nesten det ikke var mulig lengre å ta så feil.....men når de sier så forskjellig blir man så redd for å handle inn....her kjøpes bare nøytralt nå, sånn for sikkerhetsskyldJøss, det er jo akkurat som meg! Fikk vite jente i uke 13, og hun sjekket nøye! Ettersom jeg har tre gutter fra før. Men ordinær UL i går viste nok en penis mellom beina gitt