gutt fra før nå ei lita tulle i magen...

Milla-84

Flørter med forumet
heisann...jeg har termin 2 september med ei lita tulle... vel lita og lita..det kan jo diskuteres for jordmor mener på at hun blir svææær...over 4 kilo..jeg har en sønn fra før som er født i august 04 og hun tippet at han ville veie rundt 3800 når han skulle ut i verden og jaggu skal jeg si det var nærme for Bastian veide nesten 3700. så jeg gruer meg litt jeg nå... er jo 25 uker på vei alt og ser faktisk veldig høy gravid ut..jeg trodde alrdi jeg skulle få en sånn mage...hvertfall siden jeg er skikkelig tynn fra før..syns det ser litt teit ut jeg da...slank overalt men magen er så svær som et bord... hvor mange kilo er det normalt å legge på seg egentlig når man venter nr 2 ???første man gikk jeg opp 23 kilo men nå har jeg bare gått opp 4...syns det er litt rart...for jeg spiser mere nå enn det jeg gjorde med min første...
 
Var på ultralyd 18 mai, og dem bekreftet at dem ikke kunne finne noe "tut" eller testikler på baby`n ;) jeg får ei lita jente! [:)]
 
Jeg la på meg 16 kg med første mann og med andre mann la jeg på meg 23 kg, og jeg var ganske tynn da jeg ble gravid. Og jeg merket at det var en jente, for alt var liksom stikk motsatt fra første gang jeg gikk gravid. La godt på meg rundt magen, rompe og lår. Og gikk selfølgelig kvalm de første 3 mnd. For med første mann hadde jeg bare magen.

Men dette er no så forskjellig fra person til person om hvor mye du legger på deg.

Men du har lagt på deg 4 kg og 25 uker på vei, det kan jo ikke være så gale, mindre er det å få vekk igjen etter fødselen.[;)] Så lenge babyen din vokser og har det bra er det jo egentlig helt fint. [:)]
 
Back
Topp