Gutt eller Jente!???

AngeLine

Gift med forumet
Hei!

Noen andre som ikke vet hva de får, men vil tippe? Vi er begge sikkre på at det er en GUTT Har bare hatt den følelsen siden jeg ble gravid.. så det blir jo spennende å se om det stemmer da! [:D]

Hihi jeg også var bombe sikker på at jeg hadde gutt i magen, men ploppet ut ei jente gitt

hahaha... det er det jeg har sagt til samboeren min også.. at bare fordi vi er så sikkre på at det er en gutt, skulle det jammen ikke forundre meg om det kom ut en jente. men hele magen og hjertet sier gutt [;)]

På siste UL fikk vi beskjed om at det er 70% sjanse for at det er en jente. Skal ha ny UL 14. november og regner med vi får vite det sikkert da. Basert på pulsen (over 140) har vi gjettet at sjansen er størst for at det ble jente, så da spørs det om det ikke kommer ut en liten prinsesse [:)]

Både jeg og mannen tror det blir gutt...

Gleeeeeder meg til å se.

Sier dere det til alle, eller er det hemmelig??

Jandia? skal dere få vite det på ultralyd? vi er litt usikkre, men vi vil holde det for oss selv hvis vi får vite hva det blir [:)]

Tja, vi skal på UL på fredag, og siden jeg er såpass langt på vei nå, så skal det være store sjanser for å se hva det er.
Får vi sett det skal vi vite det, men jeg leker litt med tanken å ikke si noe til noen andre. Ikke med det første iallfall...
Gøy å ha noe hemmelig liksom. hehe

Så på fredag må jeg ha meldingen klar; "nei, vi fikk dessverre ikke sett hva vi får, den lille er sjenert" eller noe i den duren, for ALLE rundt oss er spente (første barnebarn på begge sider)...

Når skal dere? (eller har du skrevet det noe sted kanskje? hmmm)

Hehe, det er litt sånn som vi tenker også.. hehe.. vi skal på onsdag, så det er ikke så lenge til! Gleder meg helt villt! utrolig hvor sakte tiden går! [:'(] hehehe, så jeg skal komme med en full oppdatering på onsdag vettu [:D]

Vi sier ingenting til familie og kjente om kjønnet, det får være en overraskelse for dem. [:)] Derfor har jeg holdt tett om babyens puls også, siden mange holder en knapp på teorien om at lav puls=gutt og høy puls=jente.

det er det jeg også mener.. er litt greit når bebisen kommer å ha den overaskelsen, men dere vet det? har du røpet det her inne? [;)]

Var på UL for 2,5 uker siden og spurte jordmor om hun kunne fortelle oss kjønnet. Hun sa det var 70% sjanse for at det var jente, men vi får nok vite det sikkert på ny UL den 14. november. Ingen av min familie eller nære venner er inne på dette forumet (så vidt jeg vet - alle er ferdige med å få barn for lenge siden), så jeg tar sjansen på å røpe kjønnet her [:)]

hehe! Gratulerer så mye med den lille prinsessa di da [:D]

Takk, takk [:D]

....

Hei. Jeg fikk beskjed om at jeg ventet 2 gutter når jeg var på privat ul i uke 18. Men når jeg kom på sykehuset, mente de at det lå en jente der og den andre kunne de ikke se. Når jeg var der for 2 ukersiden mente de at det var en av hver. Jeg er så spent. Vente tiden er så lang synes jeg. [:@]

Tror jeg får en jente, men alle venninene mine tipper gutt!
Så det blir spennende å se hvem som får rett.. [:)]

Back
Topp