Gutt eller jente?

I følge UL venter vi jente.. og det var den følelsen jeg hadde selv og.....[:D]

Men alle rundt meg både venner og de i familien som ikke vet kjønnet tror det blir gutt!!! Tror noen kommer til å bli litt skjokket når småen kommer..[;)]

Samboeren min har veldig lyst å vite det, mens jeg har litt lyst å vente... er jo så nysgjerrig og skal på ultralyd den 25. hehe, frykterbare at jeg hyler ut: SER DU DET? SER DU DET?? hehe, så får jeg vite det...[:D] Hadde vært litt gøy å vite også. Vet ikke helt hva jeg skal.. det er jo vår første. Begge er overbevist om at det er en liten gutt der inne [:)]

Hallo!
I følge ultralyden blir det en jente [:)] Vi hadde bestemt oss på forhånd at hvis legen kunne se kjønnet, ville vi vite det. Hadde ikke orket å vente så lenge med å begynne å kjøpe rosa eller blå ting.. he he. Gult og lysebrunt er ikke like fint syns jeg da..
Vi skal ta en 3d UL om et par mnd for å være sikre, men han var rimelig sikker han lege vi var hos.. Tok et stillbilde av babyen midt mellom beina, og der fantes det ikke antydning til guttesaker iallefall.. Men leger har jo tatt feil før, så det blir spennende.. [:D]

jeg var på UL idag og får mest sannsylig en liten gutt [:D] hadde smått håpet på jente så jeg hadde en av hver, men er selvfølgelig glad uansett [:)]

Back
Topp