Gutt eller jente?

titta81

Glad i forumet
Hvor tidlig ser de det på ultralyd hva det er?? Noen som vet? Lurer på å prøve å få UL til neste uke, men blir det for tidlig?? Privat UL ja... [:D]

tror de kan se det da.
i uke 11-12 til meg så så de antydning. men hørt flere som har sett det 100% allerede da!

Oi! Det var tidlig [:D] Da er det jo håp [;)] !! Er såååå nysgjerrig [;)]

Jeg fikk vite kjønn på Torsdagen, av en sånn ul-spesialist. Han forklarte meg at jeg var rett innom skillet for kjønn, altså, før 16 uker ser de fleste ut som gutter sa han. Rundt uke 16 begynner forskjellene på gutt og jente å intre. 

Jeg fikk vite kjønn på Torsdagen, av en sånn ul-spesialist. Han forklarte meg at jeg var rett innom skillet for kjønn, altså, før 16 uker ser de fleste ut som gutter sa han. Rundt uke 16 begynner forskjellene på gutt og jente å intre.

Tusen takk for hjelpa [;)] Fe smøre meg ma tålmodighet litt til jeg da [:D][:D][:D]

titter innom fra nov.2009..[;)].. jeg fikk vite faktisk i uke 13 at jeg ventet en gutt...og venninna mi som går til samme gynekolog fikk vite at hun ventet jente i uke 12. å det stemmer..hun får jenta si i okt og jeg gutten i nov. ( han tok 3D for å være sikker, å så det selv..utrolig nok..selv så liten han var da)[:D][:D]

Vi fikk ganske sterke antydninger om kjønnet på UL på onsdag, da var jeg 13+3. Han kunne ikke si det for 100% sikkert, men han var rimelig sikker. Gjenstår å se[:)]

Jordmor tippet på jente på ultralyden i uke 11+3. Skal tilbake neste tirsdag, så blir spennende å se om det stemmer. [:)]

Så merkelig at det står at ikke kjønnet kan vises på UL i uke 14, når så mange får vite det før det.. Hmm. Jaja, vi får vente å se da [:)]

ORIGINAL: Bambimamma

ORIGINAL: *mamma87*

ååhh...er såå lei av å vente kjenner jeg!!skal på ordinær ul den 14.august..føles så leenge..;)

Jeg skal på UL 13 august på Haugesund sykehus [8D] Synes også det er lenge å vente .. går nok litt fortere når jeg begynner å jobbe igjen 2 uker før [:)]

Det skal jeg også, samme dato - samme sted [;)][;)][;)]

Når på dagen skal du? [8D] Og når har du forventet termin? [:D]

Da vi var på privat ul i uke 12 sa legen at det var for tidlig å se kjønn til min store fortvilelse. Vil jo så gjerne vite hva som gjemmer seg inni magen:)

Var på UL på Nasjonalt senter for fostermedisin med lege der da jeg var mellom 11-12 uker. Legen sa at det da er umulig å se kjønn. Er en liten dings som stikker ut, men det er fremdeles helt likt på gutter og jenter. Men hun sa også at fra fosteret er 7 cm (tror det var crl mål) kan man stort sett se kjønnet.

Ho jordmora jeg var hos sa at gutter og jenter ser veldig like ut sånn på utsiden på denne tiden, men at hun så på skambeinet og tippet derfor jente.. Men noen garanti er det jo aldri, men VELDIG spennende! :) Ho sa at grunnen til at de fleste ikke ville si noe om kjønnet før uke tolv, var for at ingen skal kunne ta abort pga kjønnet..

Ho jordmora jeg var hos sa at gutter og jenter ser veldig like ut sånn på utsiden på denne tiden, men at hun så på skambeinet og tippet derfor jente.. Men noen garanti er det jo aldri, men VELDIG spennende! :) Ho sa at grunnen til at de fleste ikke ville si noe om kjønnet før uke tolv, var for at ingen skal kunne ta abort pga kjønnet..

Hjelpes![&:] Ken e det som tek abort pga feil kjønn??? Greit nok at jeg håper på jente denne gangen her, men er jo like glad uansett hva det er, så lenge det er friskt [:D][:D][:D][:D] Skulle tro det var viktigst...
Men jeg har en mann som reiser til nordsjøen på jobb på onsdag, så da rekker jeg nok ikke å få time før han reiser.. Når han kommer hjem er jeg nesten 17 uker på vei, og da ser en jo hvertfall hva det er [:D]
Skal snart begynne på jobb igjen, så det går sikkert greit å vente til da[;)] Får jeg håpe... [8D]

ORIGINAL: Fleur

ORIGINAL: *mamma87*

ååhh...er såå lei av å vente kjenner jeg!!skal på ordinær ul den 14.august..føles så leenge..;)

Jeg skal på UL 13 august på Haugesund sykehus [8D] Synes også det er lenge å vente .. går nok litt fortere når jeg begynner å jobbe igjen 2 uker før [:)]

Det skal jeg også, samme dato - samme sted [;)][;)][;)]

Når på dagen skal du? [8D] Og når har du forventet termin? [:D]

Å så koslig da ! [:)] Jeg skal kl 14.00 , du da?

Har forventet termin 15 januar ! Ganske sikker på den :) Du da 16 januar?

Jeg skal kvart over åtte om morgenen, så da treffes vi nok ikke... (ikke den gangen i alle fall, men kanskje vi føder på likt [:D])

Min egen termin er 11. januar, så det er det legen har skrevet i papirene sine, for jeg har så kort syklus (23 dager), men har vært på en UL tidligere og den viste 13. januar, så det er nok noe i den dur, gitt [:)][:)]

Min egen termin er 11. januar, så det er det legen har skrevet i papirene sine, for jeg har så kort syklus (23 dager), men har vært på en UL tidligere og den viste 13. januar, så det er nok noe i den dur, gitt

Så heldig du er som har så kort syklus!!! [:D] Jeg har 32 dager [:'(] Så da ser jeg at det er mange her inne som har temin samtidig som meg (rundt 24 januar..) , men som har kommet mye lenger enn meg i svangerskapet...
Kjedelig !! [&:]

ORIGINAL: titta81

Hjelpes![&:] Ken e det som tek abort pga feil kjønn??? Greit nok at jeg håper på jente denne gangen her, men er jo like glad uansett hva det er, så lenge det er friskt [:D][:D][:D][:D] Skulle tro det var viktigst...
Men jeg har en mann som reiser til nordsjøen på jobb på onsdag, så da rekker jeg nok ikke å få time før han reiser.. Når han kommer hjem er jeg nesten 17 uker på vei, og da ser en jo hvertfall hva det er [:D]
Skal snart begynne på jobb igjen, så det går sikkert greit å vente til da[;)] Får jeg håpe... [8D]

Kan heller ikke fatte å begripe det!!
Kanskje like greit å vente til mannen din kommer hjem da, så er det enda større sjangs for at dere får se det.. [:)] Men IKKE lett å vente.. Hihi. For meg er det første barnet og klarer ikke bestemme meg hvilket kjønn jeg har mest lyst på, men er så spennende likevel..[:D]

Kan heller ikke fatte å begripe det!!
Kanskje like greit å vente til mannen din kommer hjem da, så er det enda større sjangs for at dere får se det.. Men IKKE lett å vente.. Hihi. For meg er det første barnet og klarer ikke bestemme meg hvilket kjønn jeg har mest lyst på, men er så spennende likevel..

Må vel bare smøre seg med tålmodighet [;)] ! Litt koselig og da, å ha noe så spennende i vente [:D]
He he [;)] Bra en ikke kan velge kjønn da [;)] siden du er litt usikker på hva du ønsker [;)][:D]
Jeg har 2 gutter og 1 jente fra før. Hadde vært kjekt med en jente til da, men ikke noe must der [;)][:)]

Back
Topp