Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk vite kjønn på Torsdagen, av en sånn ul-spesialist. Han forklarte meg at jeg var rett innom skillet for kjønn, altså, før 16 uker ser de fleste ut som gutter sa han. Rundt uke 16 begynner forskjellene på gutt og jente å intre.
ORIGINAL: Bambimamma
ORIGINAL: *mamma87*
ååhh...er såå lei av å vente kjenner jeg!!skal på ordinær ul den 14.august..føles så leenge..;)
Jeg skal på UL 13 august på Haugesund sykehus [8D] Synes også det er lenge å vente .. går nok litt fortere når jeg begynner å jobbe igjen 2 uker før [:)]
Ho jordmora jeg var hos sa at gutter og jenter ser veldig like ut sånn på utsiden på denne tiden, men at hun så på skambeinet og tippet derfor jente.. Men noen garanti er det jo aldri, men VELDIG spennende! :) Ho sa at grunnen til at de fleste ikke ville si noe om kjønnet før uke tolv, var for at ingen skal kunne ta abort pga kjønnet..
ORIGINAL: Fleur
ORIGINAL: *mamma87*
ååhh...er såå lei av å vente kjenner jeg!!skal på ordinær ul den 14.august..føles så leenge..;)
Jeg skal på UL 13 august på Haugesund sykehus [8D] Synes også det er lenge å vente .. går nok litt fortere når jeg begynner å jobbe igjen 2 uker før [:)]
Det skal jeg også, samme dato - samme sted [;)][;)][;)]
Når på dagen skal du? [8D] Og når har du forventet termin? [:D]
Å så koslig da ! [:)] Jeg skal kl 14.00 , du da?
Har forventet termin 15 januar ! Ganske sikker på den :) Du da 16 januar?
Min egen termin er 11. januar, så det er det legen har skrevet i papirene sine, for jeg har så kort syklus (23 dager), men har vært på en UL tidligere og den viste 13. januar, så det er nok noe i den dur, gitt
ORIGINAL: titta81
Ho jordmora jeg var hos sa at gutter og jenter ser veldig like ut sånn på utsiden på denne tiden, men at hun så på skambeinet og tippet derfor jente.. Men noen garanti er det jo aldri, men VELDIG spennende! :) Ho sa at grunnen til at de fleste ikke ville si noe om kjønnet før uke tolv, var for at ingen skal kunne ta abort pga kjønnet..
Hjelpes![&:] Ken e det som tek abort pga feil kjønn??? Greit nok at jeg håper på jente denne gangen her, men er jo like glad uansett hva det er, så lenge det er friskt [:D][:D][:D][:D] Skulle tro det var viktigst...
Men jeg har en mann som reiser til nordsjøen på jobb på onsdag, så da rekker jeg nok ikke å få time før han reiser.. Når han kommer hjem er jeg nesten 17 uker på vei, og da ser en jo hvertfall hva det er [:D]
Skal snart begynne på jobb igjen, så det går sikkert greit å vente til da[;)] Får jeg håpe... [8D]
Kan heller ikke fatte å begripe det!!
Kanskje like greit å vente til mannen din kommer hjem da, så er det enda større sjangs for at dere får se det.. Men IKKE lett å vente.. Hihi. For meg er det første barnet og klarer ikke bestemme meg hvilket kjønn jeg har mest lyst på, men er så spennende likevel..