gutt eller jente???

mallu

Betatt av forumet
E d mange her som vet om d blir gutt eller jenta??? vi hadde lyst å vite m første ka d skulle bli på forhånd, men fikk ikke vite. d va litt spennandes på føden å gjette ka d kunne bli, hadde tid til d [;)] d ble en vanvittig nydelig datter[:D][:D] nu ville vi ikke vite på forhånd, skal holde spenningen til slutt. har bare så lyst å vite ka dokker syns, om kor viktig d e å vite om d blir gutt eller jenta??? og koffor dokker valgte å vite eller ikke vite??? [8|]

Hei!
Jeg er en av de førstegangs fødende her....eller det er en goood stund til jeg skal ha nurket mitt men men.
Jeg er så spent at jeg ikke klarer å vente. Vi gjerne gjøre alt klart til nurket kommer og da spiller farger osv en rolle.
Jeg håper og tror jeg får en gutt men ønsker meg en jente. He he blir like glad uansett hva det blir men tror virkelig det blir en gutt .
Grunnen til at jeg vil vite det er at jeg rett og slett ikke klarer å vente!

eg kan ikkje sei av erfaring, enda..men eg har litt lyst å vite det..men min mann vil ikkje, og eg hadde aldri klart å holde det hemmelig, så då blir det nok spenning til fødselen..
det er ikkje viktig å vite, men eg føler at eg "blir betre kjent" med den i magen og kanskje allerede gir babyen eit navn..men me prøver enda å bli gravid så[:D]og har ingen frå før. Lykke til med svangerskapet[:)]

må berre sei at eg syns William er eit nydelig navn[:)] lykke til med gutt nr 2 !! har dere navn til han?

d e jo så spennandes å vite ka d kunne være... hadde veldig lyst å vite d nu i ul, men klarte faktisk å ikke spørre. man min hadde ikke lyst å vite d. han syns d blir enn litt mere spennandes presang å opne. va så gla nå vi fikk ho emma, en datter først for d hadde vi ønsket og håpet at vi engang kunne få. nu vet æ ikke ka æ onsker mere gutt eller jente. har nu masse rosa klær hverfall [:D]

heisann,, har en gutt på 7 mnd,vi ville spare all glede til ungen kom ut,,, var spennende å ikke vite det'

Vi ønska å vite det første gangen,men tullemor her ville overhode ikke vise seg frem...
Håpa på en gutt,men ble overlykkelige da tullemor ble født![:D]
Med nr 2 ville vi igjen vite,og da var det klart og tydelig en lite nguttebass...
Så var det nå da...gang nr 3...Jeg ville egentlig ikke vite,syns liksom det var mer spenning rundt det å ikke vite- håpe,sjekke kjerringråd for om det var gutt/jente.
Men kællen ville vite,for han orka ikke høre alt gnålet mitt ang det...he,he...
Tror jeg har snakka mye etter jeg ble gravid igen![8|]
Så på Ul ble termin flytta 5 dager senere,og da tenkte jeg at det bare måtte være en jente- og ville vite... Jeg hadde rett![;)]

Vi fikk vite kjønn på ultralyd, mest fordi vi (les: jeg.. *kremt*..) var såpass nysgjerrig og gjerne ville kunne handle litt farger istedenfor bare hvitt og ev. gult.. Så det viste seg at det var ei tulle i magan, og nå er det handlet inn rosa klær i mengder. Noe gult og hvitt da, bare for sikkerhets skyld, men satser på at de har rett på UL, slik at det ikke blir en ny shoppingrunde.. hehe! Blir for dyrt det! Sånn ellers så var det ikke så viktig å vite kjønnet på babyen, men at alt stod bra til.. men det er jo litt koselig, og føler at forholdet til babyen blir litt "nærmere" når jeg vet at det er en jente.. Kan begynne å finne navn o.l.

Er ikke så langt på vei, så jeg må nok uansett smøre meg med tålmodighet... Men er selvfølgelig spent på hva det blir! Dersom det synes på UL vil vi gjerne vite det.
Synes det blir lettere å forberede seg da, har jo etterhvert lyst til å handle litt og kanskje tenke litt på navn.

Vi ville begge vite kjønnet... Jeg har trodd siden jeg ble gravid at det skulle bli jente. Og det hadde jeg rett i. Det er ganske praktisk for vi har navnet klart, og har så vidt begynt å handle inn. Da slipper vi å ha så mye kjønnsnøytrale klær, for det syntes jeg er kjedelig.

Med nummer to (håper det blir det en gang) kunne jeg tenke meg å prøve å vente i spenning for å se hvordan det er.

Hei.

Forhåpentligvis klarer vi å se det på UL, men dessverre er det ikke før 12. oktober.

Jeg er en person som liker å ha kontroll over ting.. Og i et svangerskap er det ikke mye du får kontrollert.. [:D]
Derfor var det veldig viktig for meg å vite kjønnet.. Så visste jeg ihvertfall noe..
Trodde det ble gutt sist, og fikk rett.. Håpte på gutt nå og, og jammen fikk jeg rett nå og..

Nå skulle jeg bare ønske jeg kunne få kontrollert når han skal komme ut...
Men jeg må nok la knerten ha kontrollen der... (der og...) [;)]

Hadde litt lyst til å vite det, men snuppa vår lå slik at det ikke kunne ses. Jeg var kjempesikker på at det var en liten gutt. Så det tok en stund før jeg sjekket det på fødestuen. Overraskelsen var stor da det viste seg å være ei lita jente. Fødselen gikk så fort at jordmor hadde nok med andre ting, enn å sjekke kjønnet. Hehhe!

Back
Topp