gutt eller jente?

momy

Elsker forumet
er det noen som har en følelse av hva dere venter?  en såkallt "magefølelse"!?  [:D] hihi    jeg tror jeg får ei jente,men min kjære tror vi får en gutt! jeg tror vel egentlig det er fordi det var det vi fikk sist! [:)] sånn hver for oss. [:D]

Jeg sier automatisk hun og henne når jeg snakker om fosteret...[8D] Vet ikke om det er fordi jeg håper det eller føler det på meg... Litt rart er det hvert fall[8|]

jeg er overbevist om at det kommer en liten gutt hos oss..... mens svigerfar mener det er jente og at hun kommer 20 mars.... er jo 17 dager etter termin.... han må ikke få rett!!!

ellers så trudde jo mamma og at både jeg og søsteren min var gutter...til vi kom ut... og svigermor fikk beskjed om at samboeren var jente.. så han fikk rosa jakke!! ha ha ha..

hihi, det er rart det faktisk, men både jeg og mannen min omtaler den lille som "han" hele tiden.. og det føles litt sånn.. men, vi får vente og se om det stemmer da[:)]

Jeg tror det er en gutt. Men det kan ha med at det kinesiske fødselskartet sa det skulle bli en gutt..hehe

Tenker på jente, men det trodde jeg forrige gang også og da ble det gutt[:)]

Gleder meg til ul jeg nå[:D] *ventevente*

Hei! Jeg tror det blir en gutt, mens sambo tror jente (han håper på gutt da). Vi har inngått et lite veddemål[:D] Den som tar feil skal spandere middag på den andre på Big Horn![:)] Litt morsomt! Klem!

jeg er overbevist om at det er en liten gutt i magen min.
Sist var jeg helt sikker på at det var en jente og en liten jente kom ut [:D]
Så blir spennende på ul og se hva de sier.

Jeg har guttefølelse, men det er nok fordi jeg blir STERKT påvirket av det kinesiske fødselskartet. Vi er faktisk inne på tanken om at vi ikke vil vite kjønnet, men det er godt mulig at nysgjerrigheten tar overhånd.

ORIGINAL: Heather

Jeg har guttefølelse, men det er nok fordi jeg blir STERKT påvirket av det kinesiske fødselskartet. Vi er faktisk inne på tanken om at vi ikke vil vite kjønnet, men det er godt mulig at nysgjerrigheten tar overhånd.

Hm ja jeg har lekt med tanken jeg også om å ikke vite hva kjønnet blir..men tror nok nysgjerrigheten
tar overhånd her også [:D]

hehe, jeg har ikke snøring.
Meeen kinesiske fødselskartet sier gutt så jeg lurer på om det har "lurt" meg litt....

Gleder meg til å finne ut!! [;)]

Sist jeg var gravid så "visste" jeg øyeblikkelig at det var en gutt, og det var det jo også! Denne gangen er jeg mindre sikker.. Både jeg og kjæresten er blitt spådd at vi skal få jente neste gang, men det kinesiske fødselskartet sier gutt. Men mmjo, har vel litt jentefølelse.. Tror jeg. [:D]

Har i flere år hatt en veldig sterk følelse av at jeg får jente først, så gutt. Nesten litt skremmende, for det har hendt at jeg har tatt det for å være den hele og fulle sannheten, og at alt annet er utelukket. Har tatt den berømte ringtesten da, men ring og hårstrå, og den viste det samme. Fødselskartet sier også jente, men jeg har bestemt meg for å holde meg nøytral i denne saken og ikke forestille meg hverken det ene eller det andre. Barnet kommer til å bli elsket over alt på jord uansett! Men det blir jo spennende da, tror jeg vil vite på UL (er så utrolig nysgjerrig av natur), men bare hvis de er ganske sikre...

Jeg har en følelse av at dette er en gutt, jeg hadde følelse på jenter med de to jeg har og jeg fikk rett. Faren, og de som vet om det tror også det blir gutt så jeg gleder meg til UL for å se om jeg får rett [:)]

Jeg har på følelsen at det er ei jente...var inne på det kinesiske fødselskartet idag og da ble følelsen bare sterkere, for i følge den så er det ei jente..

Men uansett blir jeg fornøyd, bare det er velskapt!!

klem

jeg har ikke den minste aning eller magefølelse.....
fikk gutt sist men det kinesiske fødselskartet sa jente så det tørr jeg ikke stole på.
ville ikke vite kjønnet sist men nå lurer jeg jammen på om jeg i det heletatt klarer å holde meg...... vil egentlig ikke vite det før babyen kommer ut....men.....

Jeg tror at vi får en jente jeg..[:)] men KH viser at d skal bli en gutt... Men uansett så er jeg glad uansett for hva det blir,bare det er velskapt og friskt..[:)]

Tippet rett med de andre barna jeg har.... men denne gangen føler jeg det er litt for tidlig til å ane noe..  Han ønsker seg gutt da, men for min del er det viktigst at det er friskt og velskapt... har to jenter og en gutt fra før av ;O)...

Noen som sier at om magen er en rundt fotball blir det gutt, og om den er oval slik at den kan sees fra baksiden også blir det jente... dette stemte på de andre da.. hehe... så en kan jo bare se og vente spent... *fnis* ;p

Etter det kinesiske system blir det jente på meg og gutt for mannen ..*ler*... så dette kan jo bli spennende...

Back
Topp