Gutt eller jente??

Iduna

Glad i forumet
Hva sier magefølelsen??

Jeg har en slags følelse av at dette er en jente. Vet ikke hvorfor, men det skal bli spennende å se på UL.

Hva tror dere at dere får?

ORIGINAL: Iduna

Hva sier magefølelsen??

Jeg har en slags følelse av at dette er en jente. Vet ikke hvorfor, men det skal bli spennende å se på UL.

Hva tror dere at dere får?

Jeg er temmelig sikker på at jeg får jente!!! [:D] Er liksom noe som sier at jeg får det.. Men heeelt sikker kan jeg jo ikke være før i uke 18....

Umulig å vite enda, men både jeg og mannen min er sikre på at det er en liten gutt! Aner ikke hvorfor.
Kanskje fordi jeg har så masse fine babyklær som min mor og mormor (ingen av de lever lengre dessverre) lagde til meg i sin tid, og jeg synes det hadde vært så fint å få brukt det på barnet...liksom en liten del av de nå som de ikke kan være her. Så da vil jeg ikke ha noen forhåpninger om det.

Eller kanskje det bare er et supertidlig morsinstinkt [;)]

er ganske sikker på at vi får en jente.
i min familie har vi ikke fått gutter på over 60 år,så hadde vært ekstra gøy med en gutt...
men tror på en jente

Jeg er ganske sikker på at det blir en jent, har tippa rett på de to andre barna jeg har... Men vil uansett vite det på UL.... Har dere begynnt å tenke på navn eller...??

Hmmm...Feelingen min sier at d kan bli ej lita tulle..men vet jo ikke helt enda seff..=) Sier bare "hun" om magen,å ser nesten bare på jenteklær...=)
Men blir glad uanz hva vi får=)

Vi har begynt å tenke på navn....

Men siden dette er nr tre, så blir det bare vanskeligere og vanskeligere.

ORIGINAL: Ju9ta

Hmmm...Feelingen min sier at d kan bli ej lita tulle..men vet jo ikke helt enda seff..=) Sier bare "hun" om magen,å ser nesten bare på jenteklær...=)
Men blir glad uanz hva vi får=)

He he, samme med meg. Føler på meg at det blir gutt. Sambo tror det blir jente. Ser bare på gutteklær jeg..men har ikke begynt å kjøpe noe enda. Har dere? Føler det er litt tidlig, men det frister veldig å bare kjøpe en liten body elr noe som jeg kan ta fram å se på av og til. Spesielt om jeg er litt nedfor, for det kommer litt tårer hos meg om dagen. Uten at jeg vet helt hvorfor, reagerer på det minste..er vel hormoner[:'(]

Tenker på navn ja, er jo så mange fine. Men samtidig så må de passe liksom, jeg må uttales godt om dere skjønner? Et eksempel: Jeg synes celine er veldig fint, men da sambo sa det høyt..nope..det ble bare rart. Nå smaker vi litt på navnet Aron, synes det er så fint:)

ORIGINAL: Alillan

Tenker på navn ja, er jo så mange fine. Men samtidig så må de passe liksom, jeg må uttales godt om dere skjønner? Et eksempel: Jeg synes celine er veldig fint, men da sambo sa det høyt..nope..det ble bare rart. Nå smaker vi litt på navnet Aron, synes det er så fint:)

hehe skrivefeil i farta. ikke jeg må uttales, men det..hoi hoi går fort i svingane.

Det er vår nr tre også, så det blir vanskeliger ja... Men elste gutten på 7 1/2 vil at hvis det blir jente skal hun hete Sunniva, å det er vel egentlig ganske fint.... Men det blir nok noen runder før vi bestemmer oss.... Begge de to andre har fått navn lenge før de kom ut...[:D]

Back
Topp