Gutt eller jente?

Dette var en artig tråd :D

Måtte prøve natronmetoden og ingen brusing eller skumming.
Giftering i hårstrå over håndleddet gikk i sirkler og for ei uke siden drømte jeg at jeg fødte ei jente:dummy1:
Meeen, lærte nylig at om du drømmer at du får en jente så får du en gutt... Blir spennende dette:nailbiting:
Sist drømte jeg om jente og fikk jente :angelic: Har faktisk nå drømt at jeg får gutt:hilarious:
 
Ikke akkurat kjerringråd, men mange sier Ramzi-metoden har stemt på deres barn. Man ser det best på ultralyd mellom uke 6-8. Ligger det implantert til venstre er det jente og ligger det implantert til høyre er det gutt (med innvendig ultralyd, må leses motsatt hvis det er utvendig)
Den stemte ikke på meg
 
Vi har 2 gutter, mannen har alltid sagt han ikke kan lage jenter.. men vi får se!
Han pleier å være flink å tippe riktig på familie og venner. Han tippa selvfølgelig gutt denne gang og, og akkurat nå er det samme hva det er, så lenge det går bra :Heartbigred
 
Er litt usikker på hva jeg tror det er, for rekner i grunn med at det er jente nr 3 men så har jeg ikke vært kvalm denne gangen! Så kan jo faktisk vær en liten mulighet for gutt da antar jeg :hilarious:
 
Ikke akkurat kjerringråd, men mange sier Ramzi-metoden har stemt på deres barn. Man ser det best på ultralyd mellom uke 6-8. Ligger det implantert til venstre er det jente og ligger det implantert til høyre er det gutt (med innvendig ultralyd, må leses motsatt hvis det er utvendig)
Gøy, har ultraljud om en uke, uke 8+0 (uke 9), hoppas det inte är för sent att se då :happy093
 
Back
Topp