Gutt eller jente?

Bid-jojo007

Gift med forumet
Himmelbarn
Junispirene24❤️
Lager en tråd hvor vi kan poste ulike kjerringråd vi prøver for å finne ut kjønn :hilarious:

Jeg ble vist en test hvor man bruker bakepulver/natron (er vist natron i bakepulver). Da tar man bakepulver i et glass, heller på urin, bruser/skummer det blir det gutt, skjer det ingenting blir det jente. Hos meg brusa/skummet det skikkelig :joyful:

Flere ting man kan prøve?

Så gøy! Ingen kjerringråd prøvd her, men har en sterk følelse på at det er en gutt - hadde det sist også, og det stemte :smiley-ashamed004 Blir spennende å se om det stemmer denne gangen også:D

Så gøy! Ingen kjerringråd prøvd her, men har en sterk følelse på at det er en gutt - hadde det sist også, og det stemte :smiley-ashamed004 Blir spennende å se om det stemmer denne gangen også:D
Hørt/lest man kan prøve med en ring også? Får undersøke litt. Litt gøy å teste ut litt forskjellige ting :joyful:

Ikke akkurat kjerringråd, men mange sier Ramzi-metoden har stemt på deres barn. Man ser det best på ultralyd mellom uke 6-8. Ligger det implantert til venstre er det jente og ligger det implantert til høyre er det gutt (med innvendig ultralyd, må leses motsatt hvis det er utvendig)

Har ikke testa noen kjerringråd, har bare skikkelig guttefølelse. Spent om det er riktig :D

Er noe som heter nål i tråd:
Tre en tråd på nål / hårstrå på giftering:
Holdes over håndleddet om den svinger i sirkel er det ventet jente og går den frem og tilbake venter du gutt. Kan og gjøres over magen men da er betydningene omvendt :)

Er noe som heter nål i tråd:
Tre en tråd på nål / hårstrå på giftering:
Holdes over håndleddet om den svinger i sirkel er det ventet jente og går den frem og tilbake venter du gutt. Kan og gjøres over magen men da er betydningene omvendt :)
Det må prøves :)

I følge ramzi-metoden skal jeg ha jente såvidt jeg forstår: ul ca 6+3

Blir isåfall 4.jenta :dummy1::dummy1::dummy1::dummy1:

Vedlegg

• 77373919-D898-4BE9-AC07-814CCAFA261F.jpeg
    77373919-D898-4BE9-AC07-814CCAFA261F.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 48
Takk for hjelp! :) Hvordan ser jeg hvem som er admin?

Dette var en artig tråd :D

Måtte prøve natronmetoden og ingen brusing eller skumming.
Giftering i hårstrå over håndleddet gikk i sirkler og for ei uke siden drømte jeg at jeg fødte ei jente:dummy1:
Meeen, lærte nylig at om du drømmer at du får en jente så får du en gutt... Blir spennende dette:nailbiting:

Jeg forstår meg ikke på ramzi-metoden, noen som vil tippe her? Innvendig ul. 1.2.276.0.26.1.1.1.2.2023.187.56618.4258662.92012544.jpg

Back
Topp