Gutt eller jente?

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Hva sier magefølelsen din, gutt eller jente?

Magefølelsen min sier jente, selv om det hadde vært veldig gøy å få en gutt denne gangen :)
 
Magefølelsen sier jente :) Men kan godt hende den endrer seg etterhvert som ukene går og føler enda mer på at jeg er gravid og ikke bare uvell :hilarious: Vi velger å ikke vite kjønnet, samme som med storebror, så det er ekstra moro med synsing :p
 
Magefølelsen sier jente :) Men kan godt hende den endrer seg etterhvert som ukene går og føler enda mer på at jeg er gravid og ikke bare uvell :hilarious: Vi velger å ikke vite kjønnet, samme som med storebror, så det er ekstra moro med synsing :p

Så gøy! Jeg beundrer de som klarer å ikke vite. Jeg er alt for nysgjerrige jeg :D
 
Så gøy! Jeg beundrer de som klarer å ikke vite. Jeg er alt for nysgjerrige jeg :D

Hehe. Er ganske «lett» når man er to om det egentlig:love017 Og når vi vet hvor moro det var å ikke vite det sist, så er det ikke noe spørsmål denne gangen heller :smiley-bounce012 :Heartred
 
Føler det er ei jente. Vet ikke helt hvorfor.
Vært veldig sikker de andre to svangerkapene også med gutt og jente og hatt rett.
Men for all del. Kan jo godt hende det er en gutt også :)
 
Tror det er gutt [emoji4] Samboer tror jente så vi får se!
 
Tror jente, men samboer mener det kommer en gutt denne gangen :)
 
Jeg tror gutt, trodde det sist også, og da fikk vi jente.. så, stoler ikke helt på magefølelsen
 
Jeg har en følelse på jente her, pga kun jenter på mamma sin side :)
 
Har alltid sett for meg at jeg får jente, men føler dette er gutt...:)
 
Har alltid sett for meg at den første er gutt, men har en magefølelse på at det blir en jente:happy: For meg er det samme hva det blir, men typen håper litt ekstra på gutt:dummy:
 
Har egentlig alltid tenkt at første er gutt, men nå har jeg jentefølelse. I forgje uke trodde jeg gutt, så det varierer :p
 
Nå har jeg mer følelse på at det er ei jente der inne
 
Vi begge tror jente, men jeg tar meg selv i å kalle babyen han, og alle søskenbarna til mannen har bare fått gutter til nå, så det spørs om det kanskje blir en liten prins på oss❤️
 
Back
Topp