Gutt eller jente?

Spiller ingen rolle, men har følelsen av at det blir gutt...har jente fra før [emoji173]️

jeg håper det er én baby!;) har ei jente og en gutt fra før av, begge kjønn er hjertlig velkomne <3

Jeg har ikke noen spesielle ønsker hverken den ene eller andre veien, men jeg er overbevist om at det er en gutt. Det kinesiske fødselskartet sier jente da :)

Ønsker jo en jente siden vi har to gutter fra og mistet jenten vår. Men jeg blir kjempe glad uansett hva det blir [emoji4]føler det blir jente siden jeg er dårlig på samme måte som med jenten var kun kvalm på ettermiddagen med guttene nå er der 24/7[emoji28]

Jeg har en magefølelse på gutt, men i følge den kinesiske fødselskalenderen blir det jente...den stemte sist gang da [emoji6]

Har et lite ønske om en jente, da vi har en gutt fra før [emoji7] i følge det kinesiske fødselskartet blir det jente, men det skulle det sist også [emoji28] sist hadde jeg selv skikkelig guttefølelse, men denne gangen vet jeg ikke [emoji848] svangerskapene er heelt ulik da!

Noe av det første sambo sa etter han fikk vite det var: jeg tror det blir en jente [emoji176] Han mente han følte det på seg [emoji13] så da blir det vell en jente da [emoji6]

Back
Topp