Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har ikke noen spesielle ønsker hverken den ene eller andre veien, men jeg er overbevist om at det er en gutt. Det kinesiske fødselskartet sier jente da
Ønsker jo en jente siden vi har to gutter fra og mistet jenten vår. Men jeg blir kjempe glad uansett hva det blir [emoji4]føler det blir jente siden jeg er dårlig på samme måte som med jenten var kun kvalm på ettermiddagen med guttene nå er der 24/7[emoji28]
Har et lite ønske om en jente, da vi har en gutt fra før [emoji7] i følge det kinesiske fødselskartet blir det jente, men det skulle det sist også [emoji28] sist hadde jeg selv skikkelig guttefølelse, men denne gangen vet jeg ikke [emoji848] svangerskapene er heelt ulik da!
Noe av det første sambo sa etter han fikk vite det var: jeg tror det blir en jente [emoji176] Han mente han følte det på seg [emoji13] så da blir det vell en jente da [emoji6]