Gutt eller jente?

Camie

Forelsket i forumet
Febbisbebbis'18
Hei.

Hva håper du at du får? Gutt eller jente?

Oppe i hodet mitt så vil jeg ha jente, da vi har funnet jentenavn allerede.
Men magefølelsen min sier gutt, og der har vi ikke noe navn.

Hos oss er både gutt og jente velkommen :)

(Usikker på om det finnes en tråd fra før)

Ønsker meg sårt ei jente da jeg har 3 gutter frå før men alt er hjertelig velkommen bare den er frisk jente navn er funnet allerede

På en måte jente, men så sier den kinesiske fødselkalenderen gutt så da vet jeg ikke :P Spiller ingen rolle heller, men vært gøy med jente. Alle som har blitt født de siste årene i vår omkrets er gutter :P

Akkurat det samme hva det blir for min del[emoji4] vi har to jenter fra før, så tror mannen håper på en gutt[emoji12]

Spiller ingen rolle om det blir jente eller gutt[emoji4] har ei jente fra før, så mest praktisk med ei jente til. Men blir det gutt så er det kjempefint også[emoji4]

Hadde vore kjekt med en gutt, da vi har jente fra før og detta blir vår siste. Men kommer det en jente blir det like stor stas, og ikkje minst praktisk da vi har alt fra før!

Blir like glad uansett :) men har et lite håp om jente, men samtidig føler jeg på meg at det blir gutt :D blir spennende å se hva det blir da! :D
Ifølge kinesisk fødselskalender blir det gutt ;)

Magefølelsen min sier jente (kaller spiren "hun" hele tiden, og skriver "hun" i dagboka mi). Likevel håper jeg litt på gutt fordi vi har guttenavnet klart :D Men vi er takknemlige for et barn uansett!

Jeg håper litt på jente, for vi har to gutter fra før, og det blir litt lettere å motivere seg gjennom kvalmen når det venter noe helt nytt. Litt håper jeg det er en gutt, for det kan jeg jo, og da har vi det meste klart allerede. Aller mest håper jeg det bare er én og at det er en frisk utgave...

Etter å ha født et barn som ikke levde, er alt jeg ønsker meg en levende baby. [emoji177] Magefølelsen sier at det er ei jente, og der har vi både navn og en del klær klart, så det hadde vært praktisk. Gleder meg SÅ mye til å få vite om det er gutt eller jente [emoji4][emoji254]

Tror jente og det kinesiske fødselskartet sier jente. Har jente fra før, så hadde jo vært praktisk :)

Har to jenter (fra tidligere forhold), og en liten gutt. Håper litt at det er gutt fordi da får minste en lekekompis, og litt at det er jente fordi det hadde vært gøy å få jente med sambo. Altså like lyst på begge deler. :)

Har ei jente fra før (ønska meg egentlig jente som førstemann, selv om det egentlig ikke spilte noen rolle, og det viktigste selvfølgelig er et friskt barn), nå spiller det ingen rolle hva det blir. Blir det jente er det praktisk mtp klær og utstyr, og at det hadde vært koslig å ha to jenter med godt søsterforhold (blir to år mellom dem). Blir det gutt så er det også veldig fint, da har vi en av hver, og storesøster får en lillebror å passe på :)

Det Kinesiske fødselskartet sier jente. Og det stemte med begge de andre barna, så dette blir spennende[emoji1] for meg er det, det samme hva det blir.

Her skal det bli jente i følge det kinesiske fødselskartet! Det eneste jeg ønsker meg er ett fint og velskapt barn, uansett om det blir jente eller gutt.

Her skal det bli jente i følge det kinesiske fødselskartet! Det eneste jeg ønsker meg er ett fint og velskapt barn, uansett om det blir jente eller gutt.

Helt enig med deg, kjønnet et sekundært :)
Her sier også kartet jente da ;)

Helt uvesentlig hva det er, så lenge det er en levende og flott baby [emoji173] Liten følelse på jente, men det hadde jeg sist i starten også før det snudde til gutt, og da ble det gutt.

Back
Topp