Gutt eller jente?

Testen sa jente.
Jeg har drømt at vi fikk jente.
Både mannen og jeg har tenkt på jentenavn.
Men jeg har det ganske likt som sist svangerskap, og det ble gutt. Så vi får se etter ul.
Gleder meg like mye uansett!

Testen sier jente og kinesisk fødselskart sier gutt.. men med begge guttene sa kartet jente, så spørs om det blir omvendt denne gangen også da ;)

Testen sier gutt, kinesist fødselskart sier også gutt. Er ganske blank selv, men heller kanskje litt over mot gutt jeg og :)

Testen seie jente, det seie magefølelsen og:happy: så blir spennande å vente til termin :D

Testen sier gutt. Det jeg tror selv også [emoji1] Selv om det varierer litt fra dag til dag... [emoji39]

Testen sier gutt - eg håper på et vis på jente, mest for å slippe mannens ønskede guttenavn....men blir vanesak det og [emoji14] :)

Jente sier testen [emoji5] Men vi får nå se da [emoji6] Spent om vi får ett hint på ul til mandag [emoji173]

Testen sier jente, kinesisk kart sier gutt. Jeg veksler litt. Men håper egentlig litt på jente da.

Testen sier gutt akkurat som mora og manen min sier... jeg har ingen magefølelsen

Testen sier jente og kinesisk fødselskart sier gutt.. men med begge guttene sa kartet jente, så spørs om det blir omvendt denne gangen også da ;)

Her sa kinesisk fødselskart gutt begge de to andre svangerskapene, men jeg er helt sikker på at jeg har to rosa jenter ved siden av meg i sofaen[emoji28]
Kartet sier gutt nå også, mens testen her i tråden sier jente... så får vi se[emoji12]

Her sa kinesisk fødselskart gutt begge de to andre svangerskapene, men jeg er helt sikker på at jeg har to rosa jenter ved siden av meg i sofaen[emoji28]
Kartet sier gutt nå også, mens testen her i tråden sier jente... så får vi se[emoji12]

Haha, tror man skal ta det fødselskartet med en stor klype salt ja :laughing002

Back
Topp