Gutt eller jente?

Jeg har guttefølelse :dummy:, kinesisk fødselskart sier jente :dummy1: og testen sa det var like stor sjanse for gutt og jente. Så dette blir spennende! :joyful:
Om det blir jente så har vi et navn vi liker veldig godt, men blir det gutt så må vi vri hodene våre for å finne et fantastisk guttenavn. :D:rolleyes:

Både testen og kinesisk fødselskart sier gutt. Tror det blir gutt selv også :) for forhåpentligvis svar om litt over to uker

Fikk gutt på testen.... hadde vært mest økonomisk om æ fikk jente da æ har flere venninner som fikk jente under 1 år siden og de ønsker og vidre bringe klær og utstyr til mæi

Testen sier gutt, kinesisk fødselskart sier jente. Magefølelsen skifter litt men i det siste har jeg hatt mest følelse av at det er gutt. Spennende! [emoji4]

Testen sier gutt, kinesisk fødselskart sier jente, natron test sier jente, magefølelsen har jeg ingenting på da jeg tok så feil sist ved å lytte på den. Haha. :-)
Har fått mye kviser og håret ser ut som et reir. Husker det var helt motsatt med sønnen min. Håret vokste og skinte, og huden var plettfri.. :-O

Back
Topp