Gutt eller jente?

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Vet ikke om det er en slik tråd fra før av. Men har dere noen følelse av hva som gjemmer seg inne i magen? Gutt eller jente?

Jeg og samboer tror vi får en jente til, mens alle andre tror det er en gutt. Blir spennende å se på ordinær ultralyd!

Alle unntatt meg og ei venninne var sikker på enda en jente, i magen ligger der en gutt :D

Jeg går med en guttefølelse, så skal bli spennende å se på OUL x)

Har jentefølelse denne gangen. Har en jente fra før og da var samboer skråsikker fra starten på at det var jente.

Jeg får høre av alle at jeg sikkert får en gutt:) har en følelse på det samme selv, men siden Kjærsten har ei jente og jeg ei jente, så kommer sikkert ei til:p prøvde å se på ul 14+6, men den lå med samlede bein gitt, nektet å vise oss

Vi hadde følelse på jente men trodde gutt(fordi mannens familie kun produserer gutter:p). Viser seg at det er en liten gutteskatt:D

Jeg hadde skikkelig guttefølelse, men den gikk over til jentefølelse i uke 10/11. Haha.

Ser ikke for meg T jeg er en guttemamma så det må jo bare være jente. :p

Jeg og mannen har hatt på følelsen siden starten at det er jente. Fikk beskjed på ul 13+0 at dette sannsynligvis stemmer, men vi må nesten vente å se på oul for å være sikre ;)

Jeg har og har hele tiden hatt jentefølelse, men driver å sier han til lille i magen:p Hehe, blir spennende å se på oul.

Har jentefølelse, men mistenker det er en gutt. Blir spennende å se om vi får vite det på oul

Her har jeg jentefølelse, men det hadde jeg med første også og det var en gutt! Var imidlertid på TUL i uke 12 denne gang og da sa jordmor at hun var usikker, men holdt en liten knapp på jente! Så det blir spennende ;) ingen tvil om at det hadde vært gøy med en av hvert kjønn! Nå er det kun 10 dager til OUL og da får vi forhåpentligvis vite det :)

Har guttefølelse her! Mannen min er skråsikker på at det er jente, det samme er min mor og bror. Blir spennende å få vite det på OUL om litt over 3 uker! (Måtte tiden gå FORT!) :D

Alle tror gutt. Vi tror gutt. Tidlig Ul sa gutt. Men skulle ikke forundre meg om det er en lurete lillesøster:-) :p

Jeg har 3 gutter fra før så kan ikke se for meg at det kommer en jente, så er sikker på en gutt :) var på ul 13 uker og da trodde hun først jente, men så plutselig stakk det noe ut mellom der og da så det ut som gutt, så da sa hun at hun ikke visste for først lignet det jente og så gutt så hun sa 50/50 og at jeg måtte bare vente og se, er hundre prosent sikker på gutt

"Alle" tror gutt- jeg er usikker. Vi har to jenter fra før, så statistisk sett blir vel denne også ei jente. Om 2,5 uke får vi svar :)

Helt i begynnelsen av graviditeten så hadde jeg guttefølelse, men så ble jeg drit dårlig i formen og mannen har hele tiden trodd at det ble jente, så da byttet jeg mening jeg også. Viste seg at det er en liten gutt inni der!<3

Back
Topp