Gutt eller jente?

Jeg tror gutt. Har hele tiden trodd gutt, drømt flere ganger at jeg har sett "han" på ul også. Og før jeg visste at jeg var gravid var jeg veldig opphengt i en blå guttebody jeg så hang i et butikkvindu :) Jeg ble "spådd" med gullring og det viste også gutt, og kinesisk fødselskart sier gutt :)

Magefølelsen sa gutt, og tidlig ultralyd viste gutt :-)❤ blir spennende å se om gutten fremdeles er gutt ved oul! Stor stas uansett kjønn:-)

Jeg har vært litt delt. Det føltes naturlig å si "ham" osv, men vi har gutt fra før, så det kunne lure meg litt. Svangerskapet har vært veldig annerledes enn med førstemann, og har pga det tenkt jente. På oul ser det ut som vi får ei jente. :)

Magefølelsen her sier gutt, men det er nok mest fordi jeg alltid har hatt lyst på storebror selv. To uker til oul, så får se da håper jeg ❤️

Hvordan har magefølelsen stemt for dere som har vært på UL så langt?

Hvordan har magefølelsen stemt for dere som har vært på UL så langt?

Jeg vinglet litt frem og tilbake, ble nok veldig påvirka av folk rundt meg som hadde så sterke meninger om hvilket kjønn det er :p "alle" mente jente unntatt mannen min/pappaen, og jeg følte selv at det er en gutt inni her de siste dagene før OUL, og det er gutt vi får ❤️

Magefølelsen de siste ukene har vært gutt og det stemte ;)

Nå har vi tre gutter fra tidligere...har derfor vanskeligheter med å tro at det kommer noe annet enn en gutt til! ;)

Magefølelsen har sagt jente - og etter OUL i dag så er det rimelig sikkert at det er ei jente ❤

Så gøy at magefølelsen har stemt på de fleste!

Følte først jente... så gutt! Kinesisk fødekart sa jente, og det stemte! <3

Back
Topp