Gutt eller jente?

Niliel

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Hva sier magefølelsen, og hvorfor?

La oss gjette, og legge til kjønn når vi får vite det etter OUL.
Spennende å se om magefølelsen stemmer.

Jeg tror gutt! Vært lite kvalm. Alle kjerringråd peker i gutte-retningen. Synes også jeg kunne skimte en liten guttetiss på tidlig UL.
Venter spent, men blir svært overrasket om jeg skulle ta feil!

Jeg har hatt jentefølelse hele tiden, frem til nå. Nå er jeg overbevist om at det er gutt, så håper å få vite dette på oul førstkommende tirsdag ;-)

Jeg har vært veldig overbevist om jente, for så å skli over på gutt. Så om jeg skal svare i dag sier jeg gutt ;)

Jeg har skiftet veldig mellom gutt og jente, har hatt begge symptomer (har en av hvert kjønn fra før)/ så har prøvd å sammenligne ;) ble ei jente her <3

Jeg har ikke hatt noen spesiell følelse for verken gutt eller jente, men mange har gjettet på jente grunnet kvalme (hyperemesis). Mannen har hele tiden trodd, eller kanskje håpet, at vi venter en gutt. Ultralyd viste en frisk og fin jente! :)

"Alle" tror det er jente - min mor, bror, mine svigerinner, venninner, kollegaer osv. Og jeg tror det litt selv også, men det kan være fordi så mange har sagt det :p Den eneste som tror det er gutt er mannen, så det blir spennende å se! På torsdag får vi svaret ❤️

Både mamma, jeg og samboer har en hunch på at det blir gutt. Men når mamma så magen min så tenkte hun jente, fordi den var så lik hennes på denne tiden da hun gikk med meg. 2,5 uke til oul så blir spennende å se <3

Alle tror jente, inkludert meg selv. Forge gang trodde jeg gutt, og det viste seg å være det :)

To vidt forskjellige svangerskap hittil.

Tror på gutt da dette svangerskapet er veldig likt nr 1. Nr 2 kastet jeg opp i 30 uker og det var jente. Glad jeg ikke gjør det nå! :p
Blir veldig spennende å se på UL 20.11! En av hver fra før og gøy uansett! :)

Eg trur det er ein gut, men håpar på ei jente då mannen har to gutar frå før :)

Det kinesiske fødselskartet sier jente. Men det sa det med sønnen min og :P

Jeg har en annerledes graviditet nå. Tror det er jente. Men så tør jeg ikke å tro det, fordi det hadde vært veldig gøy.
Jeg synes liksom det hadde vært stas og ha en av hver <3 Men nå er det to uker til ultralyd.. Må bare vente å se..

Back
Topp