Gutt eller jente?! :)

Gutt her - foreløpig hvertfall :-) Hun ultralyddamen var veldig sikker på det, var på ul når jeg var 12+4
Blir spennende å se om det blir bekreftet på oul, skal om 2 uker :)

Får forhåpentligvis vite om en uke, men har så sterk jentefølelse at jeg føler nesten vi vet det allerede :)

Dere som har fått vite det tidlig er heldige!! Når jeg var på ul uke 12+0 ville han ikke prøve å lete engang :p
Får forhåpentligvis vite mer på oul 6.okt :)

8 dager håper jeg på å få vite det... Men har 2 jenter fra før, så tror det bli jente nå å :p klarer ikke se for meg noe annet, hadde blitt veldig overrasket og ikke helt vist om å tro på om det hadde blitt gutt:p

Jeg tror det blir jente, mannen tror det blir gutt. Så det blir spennende om vi får vite det på oul 6.oktober :-)

Førstegangsfødende.....
Aner ikkje og trur faktisk ikkje at eg vil veta... Om det er mulig i desse dager?

Men ser jo det praktiske rundt det å veta kjønnet.
Det fins jo f.eks mykje meir gutte /jente klær /utstyr enn nøytralt!

Jeg tror det er jente og mannen min tror det er gutt, så det blir spennende å se når vi skal på oul. Håper vi får vite det da :) Men føler det er leeeenge til enda! Har time 12. oktober.

Har veldig guttefølelse fordi alt er så annerledes fra sist, å da fikk vi jo jente :-) men må smøre meg med tålmodighet, for oul er ikke Før 22.oktober.....

Vi tror det er en gutt. Har vært på tidlig ultralyd da var ikke kjønn noe tema ,så får vente å se på oul 19oktober :happy:

På tidlig ultralyd uke 12 var gynekologen ganske så sikker på at det er en gutt. Viste oss "tappen" mellom beina, og den var ganske synlig for oss også:)

Foreløpig ser det ut som gutt, men jeg tar det ikke helt for god fisk før jeg får det bekreftet på oul :)

2 veckor innan vi kanske får veta..det är visst inget dom prioriterar vid oul . Men får se :) tror det är en gutt :)

Back
Topp