Gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Får dere gutt eller jente?
Her kommer det en lita jente :Heartpink

Jente. Har to gutter fra før. :)

Jente her :)

Litt nysgjerrig, dere som vet kjønn, hvordan er dere i form i forhold til evt tidligere svangerskap eller det likt? Er skråsikker på at jeg har ei jente i magen, men har 3 jenter fra før og dette er helt forskjellig en fra di andre svangerskapene, vært i god form med dem andre, og dette er helt forferdelig:p kvalm, hodeverk!!!! hetetoktee, bekkenløsning, ja alt man kan tenke seg:p hehe men følelsen på jente igjen er høy!:p

Vil ikke vite

Litt nysgjerrig, dere som vet kjønn, hvordan er dere i form i forhold til evt tidligere svangerskap eller det likt? Er skråsikker på at jeg har ei jente i magen, men har 3 jenter fra før og dette er helt forskjellig en fra di andre svangerskapene, vært i god form med dem andre, og dette er helt forferdelig:p kvalm, hodeverk!!!! hetetoktee, bekkenløsning, ja alt man kan tenke seg:p hehe men følelsen på jente igjen er høy!:p
Får jente nr 2, og har et helt annerledes svangerskap.. Så jeg hadde guttefølelse:p

Jente :)

En overaskelse :-P ;)

Jente denne gangen også, og svangerskapet er helt likt som sist :)

Gleder oss til den lille prinsessen kommer :-D vår første og kommer nok til å bli bortskjemt herfra til månen!

Back
Topp