Gutt eller jente?

Manana

gravid for første gang
Februarlykke 2015
Noen som har vært på ultralyd og fått beskjed om hva det er (eller hva det mest sannsynlig er)? Da jeg var på ultralyd sist (12+4) sa legen at hun ikke hadde sjangs til å se det. Skal på ny ultralyd når jeg er 15+4, er det mulig at jeg får vite hva legen tror det er da? Håper så inderlig det!! Er så nysgjerrig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk vite 12+4. Du får nok helt sikkert vite det da

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

De trodde det var nok en gutt hos meg 12+3, men tar det med en klype salt frem til oul. ;) Selv om jeg er HELT sikker på at det er en gutt nr 3 ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk vite at jeg venter en jente da jeg var 12+\13+0 :-) Så får oul vise om hun hadde rett. Selv var hun ganske sikker og jeg har veldig jentefølelse selv, så det blir spennende. Har en gutt på snart 2 år i fra før av :-)

Termin 30. januar 2015❤️

Var på ultralyd når jeg var 12+3, og han var 90% sikker på at det er ei jente inni magen :-)

Har det på følelsen å!

Var på utvida ultralyd nå på mandagen. Ho var ganske sikker på at d var en gutt, men kunne ikke si 100% sikkert

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært på ultralyd i dag (er i uke 15 + noen dager). Spurte legen om hun kunne se om det var gutt eller jente, men da svarte hun bare: nei, det er for tidlig. Så jeg får vente tålmodig på den ordinære ultralyden når jeg er 19 uker på vei :oops: dumdidum...

Jeg fikk beskjed om at det antakeligvis var en gutt på Ul 12+5 (justert til 13+5 etter UL). Overrasket over at han virket ganske sikker. Blir spennede å høre hvor treffsikre de er!

Back
Topp