Gutt eller jente?

Mom2be

Betatt av forumet
Har dere noen magefølelse ennå ang kjønn? Sist var jeg helt sikker på at det var gutt, men vi fikk ei jente:) denne gangen tror jeg det er jente igjen. Men hadde vært stas med en gutt også:) uansett blir det fantastisk:)

Fornuften sier gutt da vi har gutter fra før :) Og familien til mannen min får bare gutter :p må si jeg gleder meg veldig til å finne det ut!

Har ingen følelse, men har litt lyst på gutt siden jeg har jente da, men så har det vært stas med ei prinsesse til også :love017

Jeg har ei hente fra før, og hadde vært stas med en gutt (mannen vil gjerne ha en gutt...) men hadde jo såklart vært kjekt me ei jente også. Jeg har jentefølelse... Hehe;-)

Jeg har overhodet ingen anelse!!!

Har to store gutter som ønsker seg lillesøster!

Kjærest og ALLE andre tror på jente!
Og vi har ingen planer eller ønske om å vite det på ultralyd!

*spennende*

Spennende å ikke vite på ul:) har litt lyst til å ikke vite jeg å, men som forrige gang tar nok nysgjerrigheten overhånd:p

Sist gang var jeg skråsikker på gutt, men fikk jente, og det var det jeg ønsket meg mest da.

Nå er jeg igjen sikker på gutt, men magefølelsen min er ikke noe å følge :p Nå hadde det derimot vært mer spennende med en gutt, men jente er også selvfølgelig mer enn velkommen.

Merker god forskjell på graviditetene allerede, ikke at det er noe nødvendig indikasjon. På denne tiden sist gang så var jeg veeeeldig kvalmen og hadde store og kjempevonde bryster.

Nå er jeg enda ikke kvalmen og merker ikke noe til brystene xsmile8

De sier at kvalmen ikke er noe indikasjon på hvilket kjønn man venter. Mens det er medisinsk bevist at når man går gravid med jente så vokser brystene mer enn når man går gravid med gutt, de har målt dette og kommet frem til at det er testosteronet man har mer av under graviditet med guttebarn som utgjør forskjellen. Blir spennende å se uansett :)

Sist gang var jeg skråsikker på gutt, men fikk jente, og det var det jeg ønsket meg mest da.

Nå er jeg igjen sikker på gutt, men magefølelsen min er ikke noe å følge :p Nå hadde det derimot vært mer spennende med en gutt, men jente er også selvfølgelig mer enn velkommen.

Merker god forskjell på graviditetene allerede, ikke at det er noe nødvendig indikasjon. På denne tiden sist gang så var jeg veeeeldig kvalmen og hadde store og kjempevonde bryster.

Nå er jeg enda ikke kvalmen og merker ikke noe til brystene xsmile8

De sier at kvalmen ikke er noe indikasjon på hvilket kjønn man venter. Mens det er medisinsk bevist at når man går gravid med jente så vokser brystene mer enn når man går gravid med gutt, de har målt dette og kommet frem til at det er testosteronet man har mer av under graviditet med guttebarn som utgjør forskjellen. Blir spennende å se uansett :)

Hmmm, spennende:) visste jeg ikke. Ikke at puppa mine ble så enorme da jeg gikk med jente sist, men større ble de nok:)

Jeg visste hele veien sist at det var jente, og det hadde jeg jo rett i :)
Denne gang føler jeg litt gutt, men vipper :p Får se etter hvert hva jeg lander på ;p

Sist trodde jeg det var en gutt. Natten før UL drømte jeg at vi fikk en jente... Og det gjorde vi! Nå føler jeg at det er en jente, men svangerskapet så langt føles helt ulikt fra forrige gang!

Hmmm.... Har en liten følelse på at det er jente pga jeg er syyyyykt kvalm... :confused: Det var jeg sist det var jente også...
Siden vi har både ei jente og en gutt fra før, og vi visste kjønnet begge gangene, skal vi ikke vite kjønnet før fødselen denne gangen... ;)

Æ trur vi får ei jente :) Har begge deler ifra før,så ska ikke vit nåkka før fødsel :)

Vi visste ingenting sist, men hadde på følelsen at det ble jente, og det ble det.
Har ikke bestemt oss for om vi skal vite eller ikke denne gangen. Ingen magefølelse på hva det blir enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Føles ut som om det er ei jente :)

Sist stemte magefølelsen, men foreløpig har jeg ingen magefølelse denne gangen. (og da må jeg jo bekymre meg for det også..)

Back
Topp