Gutt eller Jente?

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Jeg tenker veldig sterkt om dagene om det er en gutt eller jente som gjemmer seg i magen.
utifra de fleste kjerringrådgreiene så kommer det Jente. Kinesiske kart tingen sier også Jente og Sambo og venner av meg vedder også på Jente.

Men jeg er bombesikker på at det er en gutt. Har bare en eller annen følelse av at jeg også får gutt. Er nemlig så mange gutter i vennekretsen min.

Vi har også diskutert evt navn og vi ble ganske kjapt enige <3 Det er jo så deilig å være kjærest med en som er så lik meg selv, samtidig veldig ulik. Vi ble begge kjapt enige om at blir det en gutt så må han nesten hete Emil og blir det Jente må det bli Ida. Ja vi har hatt tanker på emil i lønneberget, nettopp fordi at sambo er så tøysete og rampete og jeg er brennsikker på at lillegutten også blir det (hvis det blir en gutt) og jeg kan virkelig høre meg selv SKRIKE EMIL!!!! hahahaha
Hvilket mellom navn barnet vil få er midlertidig hemmelig. =) litt hemmelig må vi være på navn selvom vi røper fornavnet. Men jeg skal prøve å bringe litt samiske navn videre i slekta i og med at sambo er halv same.

Vi har også begge valgt navn jeg valgte mellomnavn på jente og fornavn på gutt og sambo omvendt =)

Noen andre som tipper på gutt eller jente og som evt har funnet ut hvem som har hatt rett dersom dere har vært "uenige"

Er foresten 17 uker idag :D 4 fullgåtte måneder <3

her er det også sånn, bare omvendt. Samboer, familie og venner av meg tror gutt, mens jeg er nesten helt sikker på jente :S :P 

Blir spennende å se hva det er som gjemmer seg nå da :P

Har og en så utrolig sterk følelse for at det er en gutt i magen.
Har hatt denne følelsen hele tiden. Får vite på onsdag om det stemmer
Samboer har samme følelse som meg. Er vel bare ett par stykker i nærmeste familie som mener det er en jente.
Sykt spennende da.hehe

Eg og veninna mi trur gutt mens gubben trur det blir jente..
Ring test viste gutt,kinesisk kart viste gutt.. Så blir spennende og se om det er gutt eller jente som har bodd i magen

Jeg føler at det er jente og kinesisk fødselskart sier også jente. Så da er det nok gutt denne gangen også:p Alle tester og kart og magefølesen min sa jente sist, men det var en gutt.

Prøver å se om det er forskjeller på svangerskapene. Var mye dårligere og lengre dårlig denne gangen og har allerede halsbrann og legger meg enda tidlig om kveldene, men vet ikke om det bare skyldes at jeg når har en toåring å ta vare på og ikke får slappet av på samme måte som sist. Har prøvd å bare la være å tenke på det. Om to uker vet vi det forhåpentligvis uansett:)

Jeg var også veldig sikker på at de er en gutt , jeg har også drømt masse om at de en en gutt og alle rundt meg har veddet på en gutt men på ul var de en liten og aktiv prinsesse :)

Jge og ca alle andre rundt meg trodde jente. Vi kunne ha en dag av og til hvor vi trodde gutt, men det viste seg på UL at et er ei jente :)
Men kan jo plutselig komme ut en gutt ;)

Kjerringråd og kinesisk kart sier jente (må jo sjekke sånt for moro skyld:-D), mora mi sier "lillesøster" til magen min og har litt på følelsen av jente.. Så da er det jo typisk at det er en liten gutt i magen min, så det blir så spennende å se! Jeg håper de ser det på UL:-) Her har vi ca. navn klare, jentenavnet er hvertfall 100% i hodet mitt:-D

sist gang så var jeg helt sikker på at jeg venta en gutt og det stemte da. har denne gangen en sterk følelse av at det blir gutt men skal på ul på torsdag så håper vi får vite det da.

Back
Topp