Gutt eller jente?

milla1986

Elsker forumet
Har dere noen magefølelse ang. kjønn jenter?[;)] Jeg har mangefølelse på gutt, det kinesiske kartet sier også gutt..... Men denne ringtesten som alle snakker om, hva er det?[8|]

*ler* Jah den er jo litt lei.. Når man går å vet uten å egentlig vite :-p
Bare var inne å snoket på november og andre mnd her på babyverden, og de hadde en slik gjette-kjønnet-tråd... Utifra både gjetting og det kinesiske kartet stemte det ganske bra på mange av de... [:D][:D] Spennende.....[:)]

Magefølelse på gutt, begge to.
Så så vi på det kinesiske fødselskartet, det sier gutt [:)]

Blir spennende å se da, om faktisk magefølelsen våres stemmer [:D] 
Men hva er denne ringtesten? Noen som vet?[8|]

Har sett på 2 kinesiske fødselskart. Et sa jente det andre sa gutt.. så må vel bare vente på ul å se hva som stemmer[:D]

mannen trur da blir gutt. da gjere da k.kartet og. eg har ikkje noko følelse.[:)]

ORIGINAL: milla1986

Blir spennende å se da, om faktisk magefølelsen våres stemmer [:D] 
Men hva er denne ringtesten? Noen som vet?[8|]

Du skal ta et hårstrå fra hodet ditt, ta en ring du pleier å ha på deg. Også skal du ta hårstrået inni og holde d over magen din. Går ringen i ring, er d gutt, går den frem og tilbake er d en jente.

Jeg har gjort d, og d skal visst bli gutt, så vi får se om d stemmer[:)]

magefølelsen sier gutt... så blir spennende å se[:)]

Tror nok det blir gutt denne gangen også[:)]
Hadde vært moro med en jente men så lenge alt er bra så er det det samme for meg[:D]

Her sier også magefølelsen gutt [:)] Og sambo tror det blir en jente [:)]

Jeg har et helt likt svangerskap som sist foreløpig.. Så føler det blir en ny jente her[:D] Men vi vil ikke vite det denne gangen.. Veldig spennende[:)]

Jeg har ikke noe magefølelse egentli. Det kinesiske kartet viser jente, og tek den ringteste, og den viser også jente, så da får vi bare vente å se da [:)]

Ahaaa[:D] Jeg fikk sambo til å ta den på meg nå, og den gikk frem og tilbake.... Så da betyr det jente da[;)] Men jeg tror fortsatt gutt..... hehe[:)]

Det kinesiske fødselskartet sier jente, ringtesten sier jente...
Har overhode ikke følelse av kjønn selv ennå![:D]

Har ei jente fra før så hadde vært veldig greit om det blir jente denne gangen også.. har jo bare rosa klær..

kinesisk fødselskart sier gutt (kartet stemte på storesøster)
ringtest sier jente
magefølelsen er ganske så blandet...

vi vil ikke vite på UL hva det blir så blir en spennende julegave i år[:D]

Vi tror det er en gutt, kinesiske kartet sier jente [;)]
Men, jeg tror det er en gutt altså[:-]

hvor finner du d kinesike karte?? mannen min håper på gutt [:)] en fotballgutt [:D] hehehe , men for meg er d d samme..
vore litt kjekt og toge den kinesiske greia :p

Jeg er ganske sikker på at det blir gutt

Her sier Kinesisk fødselskart gutt, det føler jeg til tider, men har ikke all verdens magefølelse egentlig[:)]

Mannen tror tvillinger, så han har i allefall ikke rett[8D]

etter det kinesiske fødselskartet, skulle jeg hatt gutt og jente, men har 2 gutter..
neste mann blir og gutt etter kartet å bedømme, men tok ring test nå og det viste jente..

har ingen magefølelse enda [:)]
det blir jo verdens fineste julepresang uansett [:D][:D]

Back
Topp