Gutt eller jente? Hva tror du?

Jeg tror jeg får gutt.

Har følt det på meg i mange år at jeg skal få gutt.
Har nesten ikke hatt kvalme, og puppene har ikke vokst særlig(er ikke det tegn?)
På UL så det ut som det kunne være gutt, men vi er ikke sikre enda.
 
Samme som deg, jeg er en guttemamma og er overbevist om at vi venter en gutt.. Faren tror jente, så det blir spennende å se ;-)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Jeg vet ikke, mine nærmeste tror jente. Men jeg er en typisk guttemamma. (Hva nå enn det er som karakterieserer det)
 
Jeg har en magefølelse på jente.
Har ei jente fra før, og hadde samme følelse og symptomer når jeg gikk med henne.
Hadde vært morro med gutt da, så vi har en av hver:)


Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014
 
Jeg er også ganske overbevist om gutt.. Har bare hele følelsen på det.. Så blir overrasket vis de sier det blir jente :p
 
Har guttefølelse denne gangen :) Svangerskapet er helt motsatt enn med storesøster, og på tidlig ul sa gyn at det lignet en gutt :) Men blir spennende å se på oul!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ettersom dette svangerskapet er stikk motsatt av det forrige, så tror jeg også det blir motsatt kjønn :) Så jeg tror jente, selv om jeg har vanskelig for å se meg for meg som mamma til ei jente!
 
Jeg har også et veldig ulikt svangerskap fra forrige gang, da var jeg i ganske go form og nå er jeg bare helt elendig! Så da er det sikkert ei lita frøken denne gangen:p Kjenner at det blir veldig spennende å få vite!:))
 
Jeg tror også på en gutt til. Trodde til å begynne med at det var jente, men det ble liksom bare feil. Så ganske sikker på at det blir en lillebror. :)
 
Føler at det er en liten gutt, men har to jenter fra før og tenker at da er det jo stor mulighet for at nr 3 også er jente ;-) blir spennende å se.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er sikker på at det blir gutt, alle rundt meg å egentlig:)
 
Har ingen følelse egentlig, men heller kanskje litt mot gutt siden kvalmen ikke har sluppet taket ennå, jeg har så langt hatt fire ulike svangerskap da, så vet ikke helt om jeg har et spesielt kjønnsreaksjonsmønster, har to gutter og ei jente fra før.
 
Holder en knapp på jente :)
mannen tror gutt :)
 
Magefølelsen sier gutt. For jeg har 2 brødre og sambo 1. Så en guttefamilie:) og gubben sier han kun produserer gutter :p
 
Føler at det er en liten gutt, men har to jenter fra før og tenker at da er det jo stor mulighet for at nr 3 også er jente ;-) blir spennende å se.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har også to jenter fra før, så satser på at denne også blir jente. Statistisk sett er det stor sjangs for å jente tredje gang om man har to eller tre jenter fra før. Samme gjelder om man kun har gutter og venter nok en baby. Såååååå; jente!
 
Back
Topp