Gutt eller jente hva tror DU?

Magefølelsen min sier jente, men all logikk i meg sier at det er gutt. Veldig mye gutter i fars familie, stemmer bra med tidspunktet for sex og eggløsning og alt det der. Men likevel så ser jeg for meg rosa og lilla ting. Hehe. Blir like glad uansett hva det er.

Tipper jente fordi alle i familien får jenter :p Er ekstremt kvalm, og skjønnheten ( :p )har jeg ikke sett i speilet på lange tider. Hehe.

Vet ikke hvorfor jeg har følelse på at det blir enda en gutt til. Tenker kanskje fordi jeg har 2 gutter fra før. Symptomene har vært nesen helt like. Mannen sier at det blir gutt.

Jeg tipper jente, og har gjort det fra jeg var ca 6 uker på vei, for da begynte
Jeg å bli skikkelig dårlig, å det holdt på lenge og:p i tillegg sa legen på ul at han han trodde det ble jente, så ds ble
Jeg mer sikker:D så nå blir det spennende å se på o.ul : D

Magefølelsen sier at det blir en gutt ;) Nesten alle jeg har snakket med tror det blir gutt og, så det blir veldig spennende å se! Alle jeg kjenner som har fått baby den siste tiden, samt alle som jeg kjenner som er gravid, har fått/venter gutt, så isåfall får han mange lekekamerater ;) Selv skal jeg inrømme at jeg har et ørlite håp om at det blir en jente.. Gleder meg veldig til ultralyd uansett, for å bli litt mer kjent med den lille som gjemmer seg inne i magen ;) Det eneste viktige er egentlig at ungen har det bra! :)

Sånn utenom alle disse mytene ogsånn, tror jeg det blir jente.
Da jeg følte meg dårlig før jeg visste jeg var gravid, tenkte jeg - "er jeg gravid nå, så er det jente"

Back
Topp