Gutt eller jente hva tror DU?

tyren86

Forelsket i forumet
Hva tror du koser seg inni magen? Gutt eller jente? Og hvorfor tror du akkurat det? :)

Har ingen spesiell følelse for kjønn... Men har veldig lite symptomer syns jeg, så da blir det vel en gutt til kanskje...
Hadde veldig få symptomer med junior også...

Jeg var kvalm i begge mine to forrige svangerskap og det var gutter. Men denne gangen overgår all den kvalmen x 10, så lurer litt på om det kan være en jente denne gangen. Huden min er også uren, noe den ikke var de andre gangene. Men så har jeg veldig lyst på en jente også da :)

Her heller magefølelsen mot gutt, aner ikke hvorfor.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Er sannelig ikke sikker ! Dette svangerskapet er absolutt anderledes en forrige da var D gutt men alle svangerskap er jo ulike ! Så er ikke godt å si ;)

Tror jente.. Men blir spennende å se om d stemmer :)

Ville tippet jente pga formen min.. Men har hatt en liten følelse på gutt. Gleder meg sånn til å kanskje finne ut av det :-)

Har ikkje peiling korfor men eg trur det er gutt. Kanskje fordi eg har kun erfaring med gutt, har ein på 7 år og før eg visste kjønnet var eg heilt sikker på at eg hadde jente :) Men av og til trur eg at det er jente men så inn i mellom har eg ingen følelse for kjønn. Men veninne min som har 7 barn og 3 barnebarn seier at det er jente, det er rett og slett ikkje gutt og ho har alltid hatt rett med sine barn og barnebarn...men vi får sjå ;)

Jeg trur gutt om ikke annet for å ha noe å diskutere med mannen ;) han trur det er hans fjerde jente som er på vei.... Min tredje.

Håper vi får vite på ord.ul

Nesten helt sikker på at det er gutt;) Samboer sin familie lager kun gutter, og de få jentene som har kommet, er de jentene som en har "planlagt" i forhold til eggløsning osv....det har vi ikke gjort, så tror eg venter en prins til;)

Tror det er en gutt !! Til nå er ting så og si likt på forrige svangerskap;)

Dette svangerskapet er veldig likt da jeg fikk jenta vår. Har gutt også. Men etter tidlig ul fikk jeg følelsen av gutt, så vanskelig og si:)

Trur det blir gutt igjen, er så likt denne gangen som da når jeg gikk med gutten min! :)

Selvom jeg er like kvalm som jeg var med jente ( var ikke så kvalm med guttene ) så tror jeg at det er en gutt. Vet ikke hvorfor men har et veldig sterkt guttefølelse...

Jeg aner egentlig ikke hvorfor, men jeg har en følelse på jente denne gangen. Jeg har to gutter fra før, og er mye mer kvalm denne gangen, men har vel egentlig ikke så stor tro på de tegnene der :)

Jeg regner med at det er en gutt :) men har ingen følelse enda.
Sist tenkte jeg at det kanskje var jente fordi jeg var så mye kvalmere enn med førstemann, men to uker før oul kom magefølelsen og den var overbevist om at det var gutt og det stemte ;) så får se om magefølelsen kommer denne gangen også :) Håper uansett vi får vite det på oul.

Back
Topp