Guten Morgen!! :)

Lilla-87

Forumet er livet
Vi har vært oppe siden 06.30, og lillemor tar sin første dubb nå.:) Jeg skal hive meg rundt og ordne ei kake som jeg har lovet å lage til en begravelse i morra, og siden mye av dagen går bort til gravølet, må jeg ordne ferdig 90% av alt til navnefesten I DAG. Bake muffins, skjære opp til salat, steike løk til karbonadene, handle vaser og blomster, pynte oppe i lokalet, and so on.. :)

God morgen, eller formiddag:-)

Du har mye å gjøre da forstår jeg, kjenner jeg blir litt stressa på dine vegne :eek: Det går nok sikkert kjempefint:-)
Vi stod opp halv åtte, pleier å bli den tida der hver dag nå.
Men jeg skjønner ikke hvorfor hun har begynt å våkne mellom 03.00-04.00, ikke vil hun ha pupp heller. Stakkars mannen som må opp klokka seks, han klarte ikke å sovne igjen så han stod opp fem og dro på jobb.
Forsøkt å kutte ut banan også, men ser ikke ut som det hjelper noe, virker ikke som det er mageknip.

Vi skal ned til fysio i dag, så skal jeg få behandling igjen. Han virka flink, så håper det hjelper:-)

God morgen! Nå har Daniel dagens første dupp. Jeg venter på at en maskin med klær skal bli ferdig og klar til å henges opp til tørk. Så blir det nok noe husarbeid, og muligens en trilletur :)

God morgen, eller formiddag:-)

Du har mye å gjøre da forstår jeg, kjenner jeg blir litt stressa på dine vegne :eek: Det går nok sikkert kjempefint:-)
Vi stod opp halv åtte, pleier å bli den tida der hver dag nå.
Men jeg skjønner ikke hvorfor hun har begynt å våkne mellom 03.00-04.00, ikke vil hun ha pupp heller. Stakkars mannen som må opp klokka seks, han klarte ikke å sovne igjen så han stod opp fem og dro på jobb.
Forsøkt å kutte ut banan også, men ser ikke ut som det hjelper noe, virker ikke som det er mageknip.

Vi skal ned til fysio i dag, så skal jeg få behandling igjen. Han virka flink, så håper det hjelper:-)
Ja, jeg har litt for mye som skulle vært gjort, men blir ikke stressa før i siste liten. Skippertaksstress vil jeg kalle det!;)
Har laga gelé som skal stivne litt nå, så da kan vi ta oss en velfortjent kaffepause og en tur innom BV. Hehe..;)

Jenny er akkurat ferdig med en "våkne midt på natta"-periode. Det var ingenting hun ville, men hun våkna bare i 04-05tida. Kan jo hende det bare er sånn.. At de våkner på natta innimellom, for så å finne rytmen igjen.:)

God morgen! Nå har Daniel dagens første dupp. Jeg venter på at en maskin med klær skal bli ferdig og klar til å henges opp til tørk. Så blir det nok noe husarbeid, og muligens en trilletur :)
Hvordan gikk det i natt da, med tanke på han som sovna av seg selv i går?

Hvordan gikk det i natt da, med tanke på han som sovna av seg selv i går?
Ble en ekstra amming i natt siden han var så tidlig i seng, men det kan jeg fint leve med :) Merker jeg var temmelig i ørska i natt, så husker rett og slett ikke om han våknet flere ganger enn de to gangene vi ammet + frokostpuppen rett før 6.

Og må jo nevne at han sovnet av seg selv i lekegrinda når han skulle ha den første duppen nå i formiddag også :) Elsker når det skjer!! Blir så stolt av han!

Hehe.. Så lenge man ikke husker helt hvor mange ganger man er oppe om natta, så er det jo greit.:p Så bra!!! Kjempestor fremgang på sovefronten da. Jenny også hadde plutselig en helvending på det området.. Fra å bli kosa i søvn til å "La meg være i fred, jeg vil sove!! Gi meg mat, smokk, koseklut og legg meg i senga mi på et kjølig rom, takk.." ;)

Ja, jeg har litt for mye som skulle vært gjort, men blir ikke stressa før i siste liten. Skippertaksstress vil jeg kalle det!;)
Har laga gelé som skal stivne litt nå, så da kan vi ta oss en velfortjent kaffepause og en tur innom BV. Hehe..;)

Jenny er akkurat ferdig med en "våkne midt på natta"-periode. Det var ingenting hun ville, men hun våkna bare i 04-05tida. Kan jo hende det bare er sånn.. At de våkner på natta innimellom, for så å finne rytmen igjen.:)

Håper det, vil ikke at mannen må bytte rom igjen :(

Hehe.. Så lenge man ikke husker helt hvor mange ganger man er oppe om natta, så er det jo greit.:p Så bra!!! Kjempestor fremgang på sovefronten da. Jenny også hadde plutselig en helvending på det området.. Fra å bli kosa i søvn til å "La meg være i fred, jeg vil sove!! Gi meg mat, smokk, koseklut og legg meg i senga mi på et kjølig rom, takk.." ;)

Så utrolig kjekt, har dere opp vinduet om natta?

Og må jo nevne at han sovnet av seg selv i lekegrinda når han skulle ha den første duppen nå i formiddag også :) Elsker når det skjer!! Blir så stolt av han!

Så flink han er:-)
Det er litt av og på her, i dag måtte jeg trille noen runder rundt huset før hun sovna til duppen sin, men noen ganger er det bare å legge henne ute i vogna så sovner hun selv. Det er flott når det skjer:-)

Ligger hun inne hos dere? Hun våkner ikke av lyder fra dere da?
Det ser jeg Jenny gjør, så her må vi få ordna til barnerommet neste uke.

Hun har ligger på eget rom siden hun var 4 mnd:-) Plutselig nå hun våkner til et bestemt tidspunkt hver natt, veldig rart.

Er en sånn vending her også. Litt kos i armkroken og så lener han seg bort fra meg og gir tydelig beskjed at han vil oppi senga med tussi.

Vi har vært oppe siden 06.30, og lillemor tar sin første dubb nå.:) Jeg skal hive meg rundt og ordne ei kake som jeg har lovet å lage til en begravelse i morra, og siden mye av dagen går bort til gravølet, må jeg ordne ferdig 90% av alt til navnefesten I DAG. Bake muffins, skjære opp til salat, steike løk til karbonadene, handle vaser og blomster, pynte oppe i lokalet, and so on.. :)
God dag!
SOM dere har skravla på morningen idag :p
Hermine tok rekordtidlig kveld i går (19.20) og derfor rekordtidlig morgen, 06.40 :p ;) Nå har hun tatt igjen litt søvn ved å sove 1,5 timer ved første lur :D
Huff, så kjipt å mått kombinere begravelse og navnefest da :(

Hun har ligger på eget rom siden hun var 4 mnd:) Plutselig nå hun våkner til et bestemt tidspunkt hver natt, veldig rart.
Kan hun være svett? Hermine blir urolig på natta om hun er for varm ;)

Ja, det gjør vi. Hvis ikke blir det for varmt og hun blir tett i nesa. Hun ligger lengst bort fra vinduet på skinn med ullteppe og dundyne, så det går fint.

Jeg har vinduet igjen, men det har vært så kaldt på natta, nede i 10 minus, men hun ligger i ullpose så det gjør vel kanskje ikke noe?

Kan hun være svett? Hermine blir urolig på natta om hun er for varm ;)

Synes hun er passe varm, men skal åpne vinduet i natt og se om det hjelper:-)

SÅ flink han er :D
Hermine er begynt å slokne av seg selv i vogna på dagtid, trille henne bare ut og lar henne stå og så sovner hun uten en lyd! De begynner å bli store, september- (og august/oktober) babyene våre! ;)

Back
Topp