Guriguri?

Liquid84

Elsker forumet
Jeg bare lurer jeg. [:)]
Om det blir noe guriguri kveld denne uken eller ikke?

Jeg vet ikke helt selv om jeg kan, men kanskje kanskje... [;)]

Åh jeg vil på Guri guri kveld! [:D] Men det spørs om jeg kan dra noen plass, nok en gang jobbperiode på sambo og han skal grytidlig opp.. Så vet ikke om jeg kan stikke noen plass, men har det gjerne her om dere vil [:D]

Jeg sier nei til alt sosialt på kveldstid inntil Lucas har fått kjørt inn kveldsrutinene sine igjen! [:(] Orker ikke "begynne på nytt igjen" nå som vi er så godt i gang! Kanskje jeg joiner på GuriSkype i løpet av kvelden [:)]

Jeg er klar for Guriguri HER neste uke. Anyone som vil komme hit litt? Klarer nok å hive gubben ut en kveld, han lengter vel etter litt sosialt liv [:D] Torsdag neste uke - klokken 19.30 og utover [:D]

ORIGINAL: vannmann_81

ORIGINAL: fru_vann123

Jeg er klar for Guriguri HER neste uke. Anyone som vil komme hit litt? Klarer nok å hive gubben ut en kveld, han lengter vel etter litt sosialt liv [:D] Torsdag neste uke - klokken 19.30 og utover [:D]

JA :) Jeg tar med Gurien og kommer

Mi tu.

Jeg er veldig gjerne med neste uke! Denne uken har jeg litt for mye i hodet, begravelse+++..

Og så på en torsdag da... [:'(]
Da kan jeg desverre ikke. Sambo er på skolen da.

Jeg hiver meg med neste gang jeg. [:)]

Back
Topp