GunnElin !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvordan går det med deg ? Så tråden din inne på FS, det stakk langt inni meg.. Huff, håper virkelig spiren din klorer seg fast ! Dere fortjener dette så utrolig mye, å vi vil ikke miste deg her inne på Mars [:(]

Sender deg en STOR klem !!!

Leste inne på FS jeg også... Tenker masse på deg og krysser fingrer og tær for at det går bra med deg og at spiren klorer seg fast!!!!!

ORIGINAL: stomperud

Leste inne på FS jeg også... Tenker masse på deg og krysser fingrer og tær for at det går bra med deg og at spiren klorer seg fast!!!!!

Sign

Leste det nå også. Eg har blødd med klumper i og det blødde enda mer når eg gikk på dø. Kan hende det var en tvilling. De fleste blør da. Har en venninne som blødde nesten hver dag i svangerskapet og mer enn når hun hadde mensen. Eg låg strak i 3 dager for å bare slappe av. Er veldig vanskelig å slappe av. Men er det eneste som hjelper. Stresser enn så blir det bare enda verre og lettere å miste. Ikkje bær noe tungt.

ååååå nei, krysser alt jeg har!!! Lille spire klamre deg fast!!! Det var jo absolutt deres tur nå [&o]

Nei og nei, det her var triste greier å lese!
Ring lege med en gang og forlang ul! Det her skal nok gå bra. Krysser alt som kan krysses for deg.
Det er jo din tur nå! [:)]

Stor klem fra meg :)

Det er så urettferdig [:(]

Gunn Elin!! Herreguuud [:(][:(]
HVIS det har skjedd det som ikke skal skje, så er det så sykt urettferdig!!

ORIGINAL: Maren Helene

Gunn Elin!! Herreguuud [:(][:(]
HVIS det har skjedd det som ikke skal skje, så er det så sykt urettferdig!!

Håper inderlig dette er en uskyldig blødning og at spira di klorer seg fast! Krysser fingrene for deg!

Å nei!!!!

Hva har skjedd??

Hvor kan jeg lese om det?

Uff kjære Gunn Elin! Dette MÅ gå riktig vei!
Det er deres tur nå!!!

Krysser alt jeg har for dere, virkelig!

Masse god energi er sendt

ORIGINAL: gledermeg88

ååååå nei, krysser alt jeg har!!! Lille spire klamre deg fast!!! Det var jo absolutt deres tur nå [&o]

Sender varme tanker og støtte!!!  det går bra skal du se Gunn Elin [:)]

ORIGINAL: GunnElin

kjøre søte pien min, så hærlige dokker e... sitter jo hær å bare griner a d æ læs... Tusen takk alle sammen, blør fortsatt men lite i går da æ a på do fikk æ en klomp å blødde litt mer men så stoppet d opp t å være lite igjen. i dag har æ kun bytta et bind sia kl 0900. så æ vet ikke tørr ikke håpe for e så red for å bli skuffa,.

E jo vår tur, live har vært nok urettferdig mot oss, har jo ventet i 5 år å 7 mnd e d ikke da vår tur?? jo æ syns d. så vær så snill æ ber t de høyere makter om at d e uskyldig blødning å at lille gulle enda er sammen m oss ..... pleas[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
huff [&o] Spiren klamrer seg fast den skal du se , sier de ikke at man kan blø litt når det er prøverør? Har du fått utralyd eller noe sånn i nærmeste fremtid? Krysser alt jeg har for dere!! [:)]

Oi, det var leit å lese. Håper virkelig spira klamrer seg fast hos deg. *tvi tvi* Klem

ORIGINAL: GunnElin

har fått ul time i morgen. håpe vi klaer å se noka sjøl om d e tidlig. men de kan vel se om d e tr som kommer å at d ikke kommer t å bli noe?
Håpe vi kommer t å se en nydelig spire..

MASSE lykke til snuppa, håper så inderlig du får gode nyheter ! Krysser alt jeg har for deg !

Back
Topp