Gummimatte

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har lyst til å kjøpe en gummimatte til å ha på gulvet, gjerne en som er litt tykk og som det er litt størrelse på. Vet de har en type på XXL i rosa/lyseblått som er godkjent ti babybruk, men har sett bilder av sånne som ligner på puslespill som ser veldig fine ut.

Noen som har noen anbefalinger? Legg gjerne ved link/bilde :)
 
Kjøpte denne fra lekmer i julegave til lille. Veldig fornøyd med den. Masse fine farger å se på, varm og lun å ligge på. Så kan en jo pusle med den når de blir større :) Alle rundingene kan en ta løs. Bruker den til magetrening nå og så har vi babygymmen stående på den ellers :)
 

Vedlegg

  • 1420670790013.jpg
    1420670790013.jpg
    62,5 KB · Visninger: 62
Her ser du hele matten ;)
 

Vedlegg

  • 1420670975145.jpg
    1420670975145.jpg
    64,8 KB · Visninger: 54
Me har den vanlige med tall på frå Nille :)
 
Kjøpte denne fra lekmer i julegave til lille. Veldig fornøyd med den. Masse fine farger å se på, varm og lun å ligge på. Så kan en jo pusle med den når de blir større :) Alle rundingene kan en ta løs. Bruker den til magetrening nå og så har vi babygymmen stående på den ellers :)

Vet du, den der så egentlig helt super ut i forhold til hva jeg hadde i tankene! Takk! :D
 
Vi har en helt svart fra biltema som er 4 svære puslespillbrikker. Vi er ikke så glade i farger, så vi legger heller teppene og gymmen hans oppå der og rydder det bort på kvelden :p
 
Vi betale vel 99 og den er svær. Så kan man kjøpe fler og bygge på om man vil. Fikk den anbefalt på helsestasjonen faktisk da fysioterapeuten brukte de :)
 
Vi betale vel 99 og den er svær. Så kan man kjøpe fler og bygge på om man vil. Fikk den anbefalt på helsestasjonen faktisk da fysioterapeuten brukte de :)

Det var jo en litt hyggeligere pris da :)
Men jeg er ikke noe glad i svart :p
 
Vi betale vel 99 og den er svær. Så kan man kjøpe fler og bygge på om man vil. Fikk den anbefalt på helsestasjonen faktisk da fysioterapeuten brukte de :)
Ser ut som om jeg må på biltema! Trimmatta mi er så smal, så hun havner for på gulvet sånn som hun beveger seg rundt :p Kålorm!
 
Ser ut som om jeg må på biltema! Trimmatta mi er så smal, så hun havner for på gulvet sånn som hun beveger seg rundt :p Kålorm!

Hihi, vi måtte bygge ut var med en ny firkant da han åler og styrer noe ælvårlig om dan :p
 
Hihi, vi måtte bygge ut var med en ny firkant da han åler og styrer noe ælvårlig om dan :p
Ha ha ja, jeg går fra henne i et bittelite minutt for å hente noe på kjøkkenet og vips! Det var da ikke der jeg la deg...? :p
 
Ha ha ja, jeg går fra henne i et bittelite minutt for å hente noe på kjøkkenet og vips! Det var da ikke der jeg la deg...? :p

Hahaha ja :p de små raringene. Fikk rimelig sjokk da jeg hadde lagt poden på babygymmen og stilte meg opp for å brette klær. Bøe stående å glo litt på TVen mens jeg holdt på, hører han jobber veldig på matta og etter noen minutter snur jeg meg. Jaha, ligger du på gulvet nå du? Bare snudd deg 180 grader også? Hahah måtte rope på mannen og han bare "du la han vel ikke på gulvet?" Nei det årna'n sjæl :p
 
Hahaha ja :p de små raringene. Fikk rimelig sjokk da jeg hadde lagt poden på babygymmen og stilte meg opp for å brette klær. Bøe stående å glo litt på TVen mens jeg holdt på, hører han jobber veldig på matta og etter noen minutter snur jeg meg. Jaha, ligger du på gulvet nå du? Bare snudd deg 180 grader også? Hahah måtte rope på mannen og han bare "du la han vel ikke på gulvet?" Nei det årna'n sjæl :p
Ha ha ♡ Skjønningen! Åhh de vokser så fort!
 
Vi har Play to Learn sitt gulvpuslespill, den med bilde av dyr på. Er veldig fornøyd med den, men den er dyrere enn de du får kjøpt på Nille og Biltema. Om den er noe bedre tror jeg ikke. Jeg vil kjøpe en litt god treningsmatte også som er lett å ta med på hytta også
 
Takk for svar alle sammen! :D
Jeg bestilte den fra skip hop som Bensa hadde, den var så stor og fin :) Gleder meg til den kommer :D
 
Back
Topp