Gulvvask - hva bruker du?

Har Jif moppesystem, og microfibermopper! Vaskemiddel bruker jeg grønnsåpe og salmiakk :)

Jif moppesystem. Mopp og Spray&Mopp på kjøkkenet og badet og doen. Eller mopp og engangsvåtmopp på samme rom.

Jif Allrent på soverom (belegg) og resten av laminaten med zalo eller spray&mopp.

Stuegulvet vasker jeg 2-3 ganger i året med zalo. Laminat og blir ikke skittent bare støvete!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Oi, her må gulvene vaskes minst 1 gang i uken, er jeg heldig kan jeg klare meg med hver 14 dag, men det er sjelden :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker jif mopp med vanlig gulvklut på, og en spruteflaske med zalovann. Hater den moppen, men får aldri somlet meg til å kjøpe en ny.

Kan jeg spørre hva du ikke var fornøyd med ved enjo? :)

Jepp, det kan du :-)
Jeg ble aldri venn med den firkanta moppen, vet ikke jeg, men den var ikke noe for meg.
Vi opplevde at moppestaven knakk iløpet av første uke, og nalen til vinduene varte heller ikke lenge.
Det var genialt at den kunne stå selv da!

Jeg bruker vaskekluter, en vaskekost (sånn med gummi på) krystalsåpe eller jif og varmt vann

Vet ikke hva skaftet og moppene heter, men det er i alle fall et teleskopskaft med mopp som settes på med borrelås. Så bruker vi god gammeldags grønnsåpe :)
Har samme moppen(høres det ut som, vet heller ikke hva den heter), men jeg bruker vann og zalo:)

Vet ikke hva skaftet og moppene heter, men det er i alle fall et teleskopskaft med mopp som settes på med borrelås. Så bruker vi god gammeldags grønnsåpe :)
Samme her, grønnsåpe på tregulvene og bare vann på laminatgulvet.

Jeg sverger til Jonmaster!!!! Har prøvd forskjellig, men er ingen over eller ved siden i mine øyne. Min er 60 cm og jeg har mange typer mopper, men er mikrofibermoppene jeg bruker mest. Jeg har fått tak i disse gjennom min mor som jobber med renhold, så aner dessverre ikke hvor man får tak i de, men vil tro det lar seg gjøre...... :-)

har et spørsmål; vann og zalo? blir gulvene rene?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp