Gulvvask - hva bruker du?

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Hva bruker dere?
Tenker hovedsaklig av mopp/klut osv.. Men kom gjerne med vaskemiddel osv også :)

Vårt moppsystem er klart for utskifting og usikker hva vi skal velge :) gjerne noe som er ekstra kjekt i forhold til dyrehår og barnesøl :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker jif sitt moppesystem, og stortsett ajax gulvvask :)

Vet ikke hva skaftet og moppene heter, men det er i alle fall et teleskopskaft med mopp som settes på med borrelås. Så bruker vi god gammeldags grønnsåpe :)

Enjo. . Funker bra mot dyrehår og kladdespor.. jeg bruker en støvklut før våtmoppen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jif, men det er noe dritt. Kluten faller bare av, jeg hater den vinklede platen, og skaftet knekker bestandig i løpet av den første uka. Syns heller ikke moppen til den er noe god, samler støv greit men den tar jo ikke flekker, må bruke foten oppå for å klare å ta flekker.

Skal prøve Enjo tenkte vi.

Moppesystem fra norwex! Og 99 av 100 ggr kun vann på parketten. Støvsuger for det meste, så blir igrunn litt for lite vask av gulvene:/

Vi har vaskehjelp, så da tar jeg ustyret dems når jeg vasker utenom ved evt. behov. Det er en enkel moppesak:P

Jeg bruker gulv kluter fra first price, ajax gulvvask. Med mopp føler jeg bare drar møkka rundt :p Men har jif mopp hengende.

Enjo :)

Tusen takk for tilbakemeldinger :)
Da tror jeg vi skal teste ut Enjo her også.. Så får jiff fungere som ekstra løsning :)

akkurat nå bruker jeg gulvkluter og grønnsåpe eller jif men og ajax

Vi hadde enjo, men jeg var ikke fornøyd med den. Men nå har vi en moppestav og mopper av billigtypen, og er kjempefornøyd.
Her bruker jeg bare mikrofibermopp og rent vann på gulvene.

Jif moppesystem. Mopp og Spray&Mopp på kjøkkenet og badet og doen. Eller mopp og engangsvåtmopp på samme rom.

Jif Allrent på soverom (belegg) og resten av laminaten med zalo eller spray&mopp.

Stuegulvet vasker jeg 2-3 ganger i året med zalo. Laminat og blir ikke skittent bare støvete!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi hadde enjo, men jeg var ikke fornøyd med den. Men nå har vi en moppestav og mopper av billigtypen, og er kjempefornøyd.
Her bruker jeg bare mikrofibermopp og rent vann på gulvene.
Kan jeg spørre hva du ikke var fornøyd med ved enjo? :)

Back
Topp