Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har mange fine på Sprell: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=437Hurricania skrev:
Litt stive priser, men god kvalitet og veeeldig fine!
Let me know, så stikker vi på kjøretur! Du vet jo at det er alltid jeg som blakker meg på de turene alikevel, aldri du, ha ha ha!!Trone skrev:

Dollface skrev:
Let me know, så stikker vi på kjøretur! Du vet jo at det er alltid jeg som blakker meg på de turene alikevel, aldri du, ha ha ha!!Trone skrev:
*knegg*
Fant et fint på møbelringen da...
Siterer gubben.. "Rosa gulvteppe???? EH......????"
minn meg på at jeg ikke involverer han... lettere å få tilgivelse enn tillatelse..................
Trone skrev:
Dollface skrev:
*knegg*
Fant et fint på møbelringen da...
Siterer gubben.. "Rosa gulvteppe???? EH......????"
minn meg på at jeg ikke involverer han... lettere å få tilgivelse enn tillatelse..................
Ha ha ha ha ha!!!! Vi tar det mens han er på jobb, ha ha ha ha!!!!!
Dollface skrev:
Trone skrev:
Dollface skrev:
Da må du vente tre uker :P
Han har ferie... :D
Ikke no hast egentlig altså... rommet skal jo forsåvidt fungere som gjesterom til hun er ferdig med nattmat... men jeg liker jo å ha ting klart... sånn at jeg kan ombestemme meg igjen... ref. T sitt rom.. *sukk*
Kjenner du noen interiørkonsulenter som er billige eller? :P Blir jo aldri enig med meg selv...
Trone skrev:
Dollface skrev:
Trone skrev:
Dollface skrev:
Da må du vente tre uker :P
Han har ferie... :D
Ikke no hast egentlig altså... rommet skal jo forsåvidt fungere som gjesterom til hun er ferdig med nattmat... men jeg liker jo å ha ting klart... sånn at jeg kan ombestemme meg igjen... ref. T sitt rom.. *sukk*
Kjenner du noen interiørkonsulenter som er billige eller? :P Blir jo aldri enig med meg selv...
Du har jo litt tid igjen enda ;)
Nope, kjenner ingen av de der.. Du får bare ta en avgjørelse kjapt og brutalt! :p