Gulvteppe-hjelp...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hvor kan jeg finne fine gulvtepper til barnerom eller gulvtepper generelt...?

Har sett på ellos og fant ei fillerye liksom...............

Jeg kjøpte på Ikea til min sønn.
Er ikke et barneteppe, men et ganske stort vanlig mørkeblått teppe.

Ellers har de jo på Bohus osv.

IKEA har jo et bredt utvalg....

Jenta mi skal få dette teppet fra skeidar
Flowering teppe 100x150 m
Blir spreke farger på et jenterom som jeg ville ha fritt for Hello Kitty og prinsesser (for det meste i alle fall :-)

Trone skrev:
Let me know, så stikker vi på kjøretur! Du vet jo at det er alltid jeg som blakker meg på de turene alikevel, aldri du, ha ha ha!!

*knegg*

Fant et fint på møbelringen da... 

Siterer gubben.. "Rosa gulvteppe???? EH......????"

minn meg på at jeg ikke involverer han... lettere å få tilgivelse enn tillatelse..................

Dollface skrev:

Trone skrev:
Let me know, så stikker vi på kjøretur! Du vet jo at det er alltid jeg som blakker meg på de turene alikevel, aldri du, ha ha ha!!

*knegg*

minn meg på at jeg ikke involverer han... lettere å få tilgivelse enn tillatelse..................

Ha ha ha ha ha!!!! Vi tar det mens han er på jobb, ha ha ha ha!!!!!

Trone skrev:

Dollface skrev:

Trone skrev:

*knegg*

Ha ha ha ha ha!!!! Vi tar det mens han er på jobb, ha ha ha ha!!!!!

Da må du vente tre uker :P
Han har ferie... :D

Ikke no hast egentlig altså... rommet skal jo forsåvidt fungere som gjesterom til hun er ferdig med nattmat... men jeg liker jo å ha ting klart... sånn at jeg kan ombestemme meg igjen... ref. T sitt rom.. *sukk*
Kjenner du noen interiørkonsulenter som er billige eller? :P Blir jo aldri enig med meg selv...

Dollface skrev:

Trone skrev:

Dollface skrev:

Ikke no hast egentlig altså... rommet skal jo forsåvidt fungere som gjesterom til hun er ferdig med nattmat... men jeg liker jo å ha ting klart... sånn at jeg kan ombestemme meg igjen... ref. T sitt rom.. *sukk*
Kjenner du noen interiørkonsulenter som er billige eller? :P Blir jo aldri enig med meg selv...

Du har jo litt tid igjen enda ;) 
Nope, kjenner ingen av de der.. Du får bare ta en avgjørelse kjapt og brutalt! :p

Trone skrev:

Dollface skrev:

Trone skrev:

Dollface skrev:

Du har jo litt tid igjen enda ;) 
Nope, kjenner ingen av de der.. Du får bare ta en avgjørelse kjapt og brutalt! :p

Jau... mulig jeg må sy gardiner også.. finner jo ingen jeg liker der heller... *vrang i viljen* 
Først skal jeg iallefall finne en smart måte å rive av tapet på, uten å ødelegge tapeten som er under........... 

Gutten vår har et med biler fra Cars, kjøpt i leketøysforretning. Veldig dekorativt og fint, og lett å støvsuge. 

Sprell har masse fine men koster jo litt

Back
Topp