Gulvpuslespillmatte??

Vi hadde en sånn først men det tok ikke lange tida før lille tygget på den, og fikk høre at det ikke var bra.. Tror ikke det er direkte farlig, men i alle fall så kjøpte vi heller en sånn som var godkjent og som i alle fall ikke inneholdt noe skadelig, så kan han tygge og slikke på så mye han vil.. De tygger jo på alt!

jeg som hadde tenkt å kjøpe den[&:] tviler også på den kan være giftig da... hmmmm

Et alternativ er jo gym matte kjøpt på sportsbutikker.. De tar ikke til seg lukt i hvertfall.. Byttet ut nille matten tre ganger, men fikk en gym matte i julegave [:)]

Nille i Åmot har slike matter. Jeg har en selv også. Jeg har Nille-matta og treningsmatte fra xxl. Xxl matta er veldig god og ikke giftig, men snuppa er så fæl til å bite i den og da får hu av biter med engang og det er litt dumt med ei matte til ca 600 kr.

ORIGINAL: Rosa termos

ORIGINAL: jk81

Populære disse mattene skjønner jeg, he he, jeg har vært utenbys i dag for åfinne 3 pk til, så lillegutt har goood plass å rulle på..

Var overalt, tom overalt... Men i den siste lekebutikken jeg var i på Buskerud storsenter sa hanat de får de inn igjen men han visste ikke når, leverandøren var tom de og..
Også sa han at de som har figurer inni (ikke tall og bokstaver) er trekt tilbake fordi det er små deler som er farlig for små barn....

Jeg så dem på Gulskogen her om dagen[:)] Men aner ikke om de har flere igjen nå. Ta deg en ringerunde på mandag og be noen holde av hvis de har, på den måten slipper du å reise på bomtur![:)]

De har mange av de mattene på Nille som ligger midt i Drammen sentrum også. (Bragernes). [:D]

ORIGINAL: RenathePro

Et alternativ er jo gym matte kjøpt på sportsbutikker.. De tar ikke til seg lukt i hvertfall.. Byttet ut nille matten tre ganger, men fikk en gym matte i julegave [:)]

har en slik, men den er så smal liksom... når hun snur seg ligger hun på flisene plutselig[&:] så kunne tenkt meg en mer kvadratisk som hun kan krabbe på[:D]

Jeg har tilsvarende puslespillmatte fra babyshop, har ikke peiling, men TROR nillematten er en kopi av babyshop sin. Babyshop sin har større brikker, men er ellers veldig lik, koster 129 for en pakke med 10 brikker, jeg har 4 pakker og det gir 5 kvadrat med rullegulv til gutta. Babyshop sine er ihvertfall ikke giftig og 4 pakker koster mindre enn en gym/lekematte [:D][:D][:D]

ORIGINAL: jk81

Da skal jeg ringe gullskogen ¨påmandag, skal innom der på onsdag uansett, bytte jakka til hu eldste [:)]
Håper de har den der [:)]

Fant annet stæsj i dag da, litt lekekasser til småtten og litt sånn selvlysende brikker somskal limes i taket på soverommet, he he, alltid noe å kjøpe [:D]

jeg fant på eikersenteret i Hokksund. Det er så lite senter med nesten ingen folk så der har de sikkert noen igjen du kjører sikkert forbi om du skal til drammen

Back
Topp