gulv

kaffimamma

Elsker forumet
ja da lurer jeg på hvilket gulv dere har, parkett, tarkett, hva som helst egentlig, å farge?
har tenkt på hvilket gulv jeg vil ha viss vi får den boligen vi skal på visning på
da tenker jeg hvit kjøkken med mørk benkeplate, å mørke gulv, vegger skal vere lyse, vi har litt mørke møbler å sann[;)]
men er det sann at mørkegulv viser mer støv enn lyse? noen erfaringer å dele?
 
Vi har merbau, mørkt gulv.. alt støv og dritt viser veldig godt.
Men da vasker jeg hvertfall golvene, så det er ikke bare negativt.

Men kommer nok til å velge et annent gulv, når vi skal bygge nytt.
 
vi har og merbau, lyst kjøkken, mørke møbler, lyse vegger. syns det er veldig fint
 
På kjøkkenet har vi mørk flislaminat fra Alloc. Vi er veldig fornøyde med det og synes ikke støv og skitt vises bedre på det gulvet. Men vi har mørke "vanlige" fliser på badet og de viser støv mye verre-så jeg synes det er en fordel med flislaminat sånn sett.
 
Vi har parkett.. type tregulv av en eller annen sort.. ikke mørkt og ikke kjempelyst heller! Vet ikke hvilken farge det er jeg! MEN Nå skal vi bare bo her i en uke til.. og får noe annet når vi flytter
 
vi har lys eike parkett (tror det er eik det heter) å lyse vegger... kunne igrunnen tenkt meg mørk parkett, men så mangen sier så viser støve å sån sååå mye rasker...
 
Vi har mørkt gulv..Type Merbau..Liker det veldig godt..men alt viser[;)]Men det positive er at du får vasket gulv..Kommer ann på hvor nøye du er...[:D][:D]
 
Vi har lys parkett. Men har veeeeeldig lyst på mørk!!! [:D][:D][:D]
 
Back
Topp