Gulv på barnerom?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Hva slags gulv har dere på barnerommet? Er dere fornøyde? Fordeler og ulemper?

Jeg tenker på om det hadde vært praktisk med vinylgulv, men så er det dør rett fra stuen til barnerommet. Regner med at den døren alltid vil stå åpen, så kanskje det ser bedre ut med ca samme gulv som på stuen...

Parkett er pent, men det blir vel lett hakk? Og så falmer det veldig hvis det er mye vindu? Men det tåler kanskje en god del mer vann enn tregulv eller laminat ville gjort? Dersom det blir lakket etter at det er lagt?

Laminat, men den er litt skadet i et hjørne, så vil bytte gulvet snart.

Har parkett i første etg og belegg i andre, der barnerommet er. Er veldig fornøyd, mykt å gå på, lett å vaske og er lunt[:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Hva slags gulv har dere på barnerommet? Er dere fornøyde? Fordeler og ulemper?

Jeg tenker på om det hadde vært praktisk med vinylgulv, men så er det dør rett fra stuen til barnerommet. Regner med at den døren alltid vil stå åpen, så kanskje det ser bedre ut med ca samme gulv som på stuen...

Jeg syns det er kult med forskjellige gulv i forskjellige rom, jeg... Fint med kontraster..

ORIGINAL: beibi08

Har parkett i første etg og belegg i andre, der barnerommet er. Er veldig fornøyd, mykt å gå på, lett å vaske og er lunt[:)]

Vi har lagt belegg på kjøkkenet, og jeg elsker det.[:D][:D] Som du sier, det er mykt å gå på, lunt, og lett å vaske. Barnerommet her har dør ut til hagen, så jeg regner med at lett å vaske, og tåler litt vann, kan være fine egenskaper for gulvet. Nå har vi furugulv, som ikke er noen av delene.[>:]

ORIGINAL: beibi08

Back
Topp